شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان برگزار شد

مدیرآموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: انتخابات، هدایت تحصیلی و هفته بزرگداشت مقام معلم مهمترین محور های این نشست بود.

کد مطلب: ۶۱۶۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، نخستین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان در محل سالن گروه های آموزشی برگزار شد.

مجید عسکری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در ابتدای این نشست با تبریک آغاز سال نو به اعضای شورا و تجلیل از خدمات ستاد اسکان در جهت رفاه مهمانان نوروزی، انتخابات را مهمترین عرصه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و با اشاره به گستردگی انتخابات در 27حوزه روستایی و 3 حوزه شهری همکاری مجموعه آموزش و پرورش در اجرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری همچون دیگر انتخابات را ضروری دانست.

صفررحمانی پورمدیرآموزش و پرورش شهرستان نیز طی سخنانی با تسلیت درگذشت همکار گرانقدر فرهنگی زنده یاد ولی غلامزاد در خصوص اقدامات ستاد اسکان جهت رفاه مهمانان نوروزی، برنامه های هفته معلم (تجلیل از معلمان نمونه، حضور در واحدهای آموزشی، زنگ سپاس معلم و...) به محوراصلی نشست شورا یعنی بحث هدایت تحصیلی اشاره کرد و خواهان اجرای دقیق آن براساس دستورالعمل جدید وزارتی شد.

در ادامه برزگرمعاون آموزشی با ارائه برنامه ای چند رسانه ای به تشریح ابعاد مختلف موضوع هدایت تحصیلی و نیز آمادگی 7 پایگاه جهت برگزاری آزمون آنلاین برای 650 دانش آموز، توجیه مدیران و مشاورین و نیز لزوم فرهنگ سازی بیشتر جهت جذب دانش آموزان به سایر رشته ها و... پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار