مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

هنر یكی از بهترین روش های نهادینه كردن تربیت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در نشست هم اندیشی معاونت پرورشی با مدیران مدارس گفت: یكی از بهترین روش هایی كه می شود تربیت را نهادینه كرد هنر است.

کد مطلب: ۶۱۶۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش بجنورد، در نشست هم اندیشی معاونت پرورشی با مدیران مدارس اظهار داشت: باید از ابزار هنر در جهت تربیت نسل آینده به خوبی استفاده كنیم .

وی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در توجه به همه جنبه های تربیتی و آموزشی، گسترش این نگرش در مدارس را نیز مورد توجه معلمان و كاركنان دانست و خاطر نشان كرد: باید بپذیریم محدودیت های زیادی در امر آموزش و تعلیم و تربیت وجود دارد اما باید همه تلاش خود را در جهت تربیت دانش آموزان با توانمندی های متعدد و متنوع به كار گیریم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در ادامه با تأكید بر اینكه همه باید به كمك تربیت بیایند افزود: با تلاش فرهنگیان و دانش آموزان به‌طور میانگین 66 درصد از رتبه های استانی در جشنواره ها و مسابقات مختلف آموزش و پرورش را بجنورد كسب كرده است .

اسدی گفت: به طور جد بدنبال حمایت از دانش آموزان هستیم كه توجه به ارتقاء تخصصی می تواند راه گشای توفیقات بیشتر در این امر باشد .

«علی قلی زاده» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد نیز در این نشست گفت: ما به لحاظ اینكه مجرب‌ترین نیروهای استان را در سطح شهرستان داریم باید با سایر شهرستان ها استان در كسب موفقیت ها فاصله ی زیادی داشته باشیم و این حاصل جز با همدلی و یاری همه ی همكاران در مدارس نمی شود .

وی با بیان اینكه ما توانسته ایم در تمام مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر مسابقات و جشنواره ها در سطح استان بیشتر مقام های برتر را كسب كنیم افزود: تمام موفقیت هایی كه در سال گذشته و امسال توسط دانش آموزان بجنورد كسب شده است حاصل تلاش مدیران مدارس و همكاران آموزشی است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد تصریح كرد: آغاز موفقیت های مسابقات شهرستان بجنورد با مسابقات حضوری اجرا شد كه برگزاری این مسابقات و دادن جوایز در پایان مسابقات موجب اعتماد سازی دانش آموزان و همكاران شد .

قلی زاده در پایان تأكید كرد: كارهای گروهی باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد چنان كه در مسابقات اخیر سرود و نمایش دانش آموزان بجنورد در سطح شهرستان توانستند بین 90 تا بیش از 50درصد عناوین را در تمام بخش ها این جشنواره كسب كنند .

در ادامه این نشست نیز كه 20 نفر از مدیران مدارس موفق در جشنواره های فرهنگی و هنری حضور داشتند به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص فعالیت های پرورشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار