اولین همایش پیاده روی بانوان شهرستان خوسف درسال 96 برگزار شد

در اولین همایش پیاده روی شهرستان خوسف که با حضور بانوان شهرستان برگزار شد قریب به 150 نفر شرکت نمودند.

کد مطلب: ۶۱۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،همایش پیاده روی با حضور تعداد کثیری از بانوان به منظور بزرگداشت هفته سلامت در شهر خوسف برگزار شد .

در این همایش که به همت اداره ورزش وجوانان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، جمعیت هلال احمر ، نیروی انتظامی و هیات همگانی شهرستان برگزار شد ، بانوان شهرستان خوسف مسیر مزار ابن حسام خوسفی تا زیارتگاه امامزاده سلطان ابوالقاسم در روستای نصرآباد را پیاده روی کردند.
فاطمه چهکندی نژاد سرپرست اداره ورزش و جوانان همراه با بانوان دیگر با ادای احترام به قبور شهدای روستای نصرآباد با آرمانهای شهدای انقلاب تجدید بیعت نمودند،
وی همچنین با اشاره به شعار بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم گفت : ورزش کردن تاثیر به سزایی برای محافظت از جوانان وبزرگسالان در مقابل ابتلا به افسردگی دارد و داشتن فعالیت های بدنی می تواند افراد را از فرو رفتن در تجربه های منفی و آزار دهنده دور کند،چهکندی افزود ،مردم باید از بیماری های اعصاب و روان وافسردگی مطلع باشند تا بیماری های روحی و روانی در بین افراد جامعه کاهش یابد و درنهایت ورزش کنید تا افسردگی نگیرید.
همچنین در کنار بارگاه امامزاده سلطان ابوالقاسم دعای روحبخش زیارت عاشورا قرائت گردید واز شرکت کنندگان در پیاده روی به صرف صبحانه پذیرایی شد.
در انتها به بیست نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی نیز اهداء گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار