مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان سمنان در گفت و گو با پانا:

33 باب از مدارس، با کمک و مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال احداث است

مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان سمنان از ۴۷ پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در سطح این استان خبرداد و گفت: ۳۳ باب از این مدارس با کمک و مشارکت خیرین خیرین مدرسه ساز در حال احداث است.

کد مطلب: ۶۱۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل دربانی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، از تحقق 92 درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز این استان خبرداد و اظهار داشت: تعهدات خیرین این استان در این پروژه ۱۶ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان بوده که تاکنون 14 میلیارد و 700 میلیون تومان آن پرداخت شده است.
وی از اختصاص اعتبارات دولتی به این پروژه ها خبر داد و گفت: با پرداخت سهم دولت از این پروژه ها و تکمیل ساخت آنها، این مدارس برای مهرماه آینده در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرند.
وی، با اشاره به پروژه های انجمن خیرین مدرسه ساز استان سمنان در ۴ سال اخیر افزود: این پروژه ها شامل ۲۱۵ کلاس درس بوده که با اعتباری بیش از ۲۶ میلیارد تومان آماده و در اختیار آموزش و پرورش استان قرارگرفته است.
مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان سمنان از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان در 7 اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان امسال در مهدیشهر برگزار خواهد شد.
دربانی با اشاره به برگزاری ۱۸ جشنواره در سطح استان یادآوری کرد: در این ۱۸ جشنواره، خیرین مدرسه ساز استان سمنان در مجموع ۱۰۷ میلیارد تومان تعهد داشته اند که 59 درصد آن محقق شده است.
عضو انجمن خیرین مدرسه ساز استان سمنان در خاتمه از عضویت بیش از 470 خیر سمنانی در این انجمن خبرداد و گفت: در جشنواره امسال، شماری از اعضای این انجمن تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار