مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد :

کارگاه های تعطیل ، ورشکسته وغیرفعال مشمول قانون بخشودگی جرایم نیستند

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، خوش حسابی کارفرمایان و فعال بودن کارگاه را از مهم ترین شرایط استفاده از مزایای قانون بخشودگی جرایم عنون کرد و گفت: کارگاه های تعطیل ، ورشکسته وغیرفعال مشمول این قانون نیستند.

کد مطلب: ۶۱۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، عباس نورمحمدی از کارفرمایان خوش حساب واحدهای تولیدی ، صنعتی ، معدنی وخدماتی خواست تا در فرصت باقی مانده برای بهره مندی از این طرح به شعب تامین اجتماعی استان مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام کنند تا جرایم بیمه ای آنان بخشوده شود .
وی گفت : طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب با هدف حمایت از تولید و اشتغال و کمک به رونق فضای کسب و کارکشور انجام می شود .
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ، خوش حسابی کارفرمایان و فعال بودن کارگاه را از مهم ترین شرایط استفاده از مزایای قانون بخشودگی جرایم عنون کرد و گفت: کارگاه های تعطیل ، ورشکسته وغیرفعال مشمول این قانون نیستند.
وی افزود: در صورت پرداخت نقدی و یا تقسیط بدهی تا حداکثر یک سال، تمامی جرایم بیمه ای کارفرما بخشیده می شود و در صورتی که کارفرمایان تمایل به تقسیط بدهی در اقساط بیشتری داشته باشند، بخشی از جرایم آنان متناسب با مدت تقسیط مشمول بخشودگی قرار می گیرد .
به گفته وی ، کارفرمایان درصورت پرداخت بدهی‌های معوقه ظرف ١٨ ماه از بخشودگی معادل ٨٥ درصد، درصورت پرداخت ظرف مدت ٢٤ ماه از بخشودگی معادل ٧٥ درصد، درصورت پرداخت بدهی‌های معوقه ظرف مدت ٣٠ ماه از بخشودگی معادل ٦٠ درصد و در صورت پرداخت بدهی‌های معوقه حداکثر ظرف مدت ٣٦ ‌ماه نیز از بخشودگی معادل ٥٠ درصد جرایم برخوردارخواهند شد .
وی مهلت مراجعه کارفرمایان برای پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی به سازمان تأمین اجتماعی را تا ٦ اردیبهشت ٩٦عنوان کرد و از کارفرمایان خواست در فرصت باقی مانده برای بهره مندی از مزایای این طرح به شعب تامین اجتماعی استان مراجعه کنند تا جرایم بیمه ای آنان بخشوده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار