نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس خبر داد:

بیمارستان 200 تختخوابی شهید جلیل یاسوج در آینده ای نزدیک افتتاح می شود

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۶۱۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، زارعی زارعی در آیین کلنگ زنی ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان بویراحمد گفت: نگاه به گذشته یک تصویر نگران کننده از وضعیت بهداشتی و درمانی به ما نشان می داد و مردم دغدغه های زیادی در حوزه درمان داشتند، وضعیت بهداشت و درمان در کشور نگران کننده بود، اما با توجه به منابع و ضرورت افزایش امید به زندگی و بهبود وضعیت بهداشت نیازهایی وجود داشت، که دولت و مجلس با جدیت و همدلی تصمیم به رفع بسیاری از مشکلات گرفتند و طی سه سال گذشته نیز توفیقات زیادی در این حوزه به دست آمد.

زارعی گفت: تا رسیدن به نقطه آرمانی در این حوزه فاصله زیاد است.

زارعی افزود: کشور ما در حوزه نیروی متخصص در غرب آسیا اول است و در حوزه درمان و نیروی متخصص حرف اول را می زند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس گفت: به برکت انقلاب اسلامی تحولات خوبی در کشور انجام شده است و طرح تحول سلامت علیرغم محدودیت های منابع در تحرک و توسعه در حوزه سلامت کارآمد است.

وی افزود: طرح تحول سلامت مراحل تکاملی خود را طی می کند.

زارعی تصریح کرد: با ایجاد مراکز جدید با کارکرد و رویکرد جدید و استقرار پزشکان می توان به راندمان کاری متناسب دست یافت و درمان، سلامت و فعالیت های این حوزه به مناطق دورتر منتقل می شود.

زارعی اضافه کرد: این فعالیت ها سرآغازی برای حرکت جدید در حوزه های غیر شهری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار