گردهمایی رؤسای کانون های فرهنگی تربیتی استان بوشهر برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : کانون ها، بازوهای توانمند آموزش و پرورش در انجام فعالیت های فوق برنامه هستند .

کد مطلب: ۶۱۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، سیروس فتحی افزود: فضای آرام و ایمن کانون ها، محل مناسبی برای بارور کردن استعدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی فرزندان است.

فتحی اظهار داشت: کانون های می بایست براساس فعالیت های ذاتی خود و گسترش این فعالیت ها، به سمت خوداتکایی و درآمدزایی در راستای انجام مطلوب برنامه حرکت کنند.

رییس اداره فرهنگی، هنری، فوق برنامه و اردویی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش در جهت بهبود وضعیت نیروی انسانی کانون ها ، گام هایی خوبی برداشته است و امیدواریم در آینده ی نزدیک وضعیت نیروی انسانی و نیز فضاهای کانون ها به شرایط مطلوبی برسد.

جاسم شجاع ابراز امیدواری کرد شورای آموزش و پرورش استان کانون ها را مانند سایر مراکز آموزشی مشمول طرح تخفیف پرداخت هزینه های آب و برق قرار دهد و در این زمینه مصوبه ای داشته باشد.

در ادامه ی این نشست، کارگاه هایی در سه محور آسیب شناسی فعالیت های اوقات فراغت تابستانی و ضمن سال کانون ها، بررسی راه های درآمدزایی کانون ها و بررسی راه هایی جذب حداکثری دانش آموزان در کانون ها تشکیل شد و رؤسای کانون ها با مشارکت در این کارگاه ها، نسبت به بحث و تبادل نظر در محورهای یاد شده اقدام کردند.

این گردهمایی مصوباتی نیز داشت که از مهم ترین آن ها می توان به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کانون ها در برگزاری اوقات فراغت از طریق صدا و سیما، رسانه های استانی و تبلیغات میدانی، برگزاری نمایشگاه و جشنواره دستاوردهای دانش آموزی کانون ها، احداث بازاچه فصلی از محصولات تولیدی کانون ها و اختصاص ردیف اعتباری و سرانه به کانون ها برای بازسازی، توسعه و تجهیز کانون ها اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار