مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد:

تکمیل فازهای جدید محور اصلی اردبیل – مشگین‌شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امیدواریم با تلاشها و پیگیریهای انجام شده در شش ماه نخست امسال فازهای جدید محور اصلی اردبیل – مشگین‌شهر تکمیل شود.

کد مطلب: ۶۱۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محبوب حیدری افزود : امیدواریم با تلاشها و پیگیریهای انجام شده در شش ماه نخست امسال فازهای جدید محور اصلی اردبیل - مشگین‌شهر تکمیل شود و با بهره‌برداری از این پروژه گامهای اساسی در رابطه با تکمیل پروژه‌های مهم راهسازی برداریم .

وی با اشاره به این‌که بیمارستان ۳۵ تختخوابی شهرستان کوثر با تخصیص اعتباری در حدود ۱۱ میلیارد تومان تکمیل شده است، گفت: عملیات تجهیز این بیمارستان در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته که با حضور وزیر راه و شهرسازی این پروژه مهم به بهره‌برداری خواهد رسید و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به افتتاح پروژه محور خلخال - فیروزآباد تصریح کرد: افتتاح محور خلخال - فیروزآباد نیز یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام است که از چندین سال پیش به عنوان مطالبات اصلی مردم محسوب می‌شد و به طور حتم بهره‌برداری از این پروژه نیز توسط وزیر راه و شهرسازی در رابطه با تحقق اهداف مورد نظر می‌تواند نقش مهم و اساسی داشته باشد .

حیدری بیان کرد: اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های مهم راه و شهرسازی می‌تواند در رابطه با توسعه و پیشرفت استان نقش اساسی و مهمی داشته باشد که به همین منظور باید این موضوعات مورد توجه قرار داده شود و پروژه‌های حوزه راهسازی در اولویت قرار داده شوند تا هر چه سریعتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار