نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا خبرداد:

مطلوب بودن شرایط میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: خوشبختانه شرایط میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل مطلوب است و این موضوع می‌تواند شروعی برای برگزاری دیگر مسابقات آسیایی باشد.

کد مطلب: ۶۱۶۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سعید درخشنده در دوازدهمین جلسه والیبال امیدهای آسیا در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه شرایط میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل مطلوب است که این موضوع می‌تواند شروعی برای برگزاری دیگر مسابقات آسیایی باشد و اگر استان اردبیل بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند، می‌تواند در برگزاری دیگر رویدادهای ملی و بین‌المللی پیشگام باشد .

وی با اشاره به این‌که سالنهای ورزشی شهید آسمانی و حسین رضازاده با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا چهارم اردیبهشت ماه سالنهای ورزشی به طور کامل آماده‌سازی شود و با توجه به این‌که استان اردبیل توانسته در کمترین زمان با روند خوبی پیش برود، برگزاری مسابقات به صورت باشکوه و منظم نیز دور از انتظار نیست .

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: از نیروهای انتظامی و نظامی انتظامی انتظار داریم که با در نظر گرفتن اهمیت وقت تمهیدات لازم را برای هدایت بازیکنان در نظر بگیرند تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر در راستای اجرای به موقع و منظم مسابقات دست یابیم .

درخشنده بیان کرد:‌ کادر پزشکی قبل از برگزاری مسابقه برای معاینه تست دوپینگ ورزشکاران در محل آماده خواهد بود و انتظار می‌رود که تمامی اقدامات انجام یافته به طور منظم انجام داده شود تا برگزاری مسابقات بدون هیچ کم و کاستی باشد .

وی با بیان این‌که نیاز است استان اردبیل خود را برای کشف استعدادها در این مسابقات آماده کند، تصریح کرد: مسابقات والیبال امیدهای آسیا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در اردبیل برگزار خواهد شد و برای برگزاری این مسابقات استفاده از مدیریت بومی در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم از این طریق ظرفیتهای مدیریتی را در استان اردبیل ارتقا دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار