20کیلومترتعقیب وگریزقاچاقچی حرفه ای رازمین گیرکرد/کشف123کیلوگرم تریاک

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 123 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری 405 در شهرستان خوسف خبر داد .

کد مطلب: ۶۱۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،سرهنگ سعید دادگر گفت : روز گذشته با دریافت اخبار واصله مبنی بر حمل و جابجایی محموله سنگین مواد مخدر از شرق استان به سمت مرکز کشور ، تیم های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محل تردد قاچاقچیان را تحت رصد قرار دادند .

وی اظهار داشت : حوالی عصر روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حوالی شهرستان خوسف به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند .
جانشین انتظامی استان ادامه داد : راننده خودرو با مشاهده مأموران و توجه نکردن به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد متواری شد که اخطارهای هوایی پلیس نیز تأثیری در اراده راننده برای توقف خودرو نداشت .
سرهنگ دادگر افزود : راننده خودرو با سرعت سرسام آوری در حال فرار بود و با حرکات نمایشی و استفاده از سیستم دودزا قصد داشت پلیس را منحرف کند که مأموران پس از 20 کیلومتر تعقیب و گریز به ناچار لاستیک های خودرو را هدف قرار دادند که خودرو منحرف و متوقف شد .
وی بیان داشت : با توقف خودرو بلافاصله راننده آن دستگیر شد و خودرو بازرسی شد که در بازرسی از پژو 405 13 بسته مواد مخدر به وزن 123 کیلوگرم کشف شد .
سرهنگ دادگر تصریح کرد : متهم دستگیر شده تحت نظر قرار گرفت و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار