دستگيري سارق منازل در حال ساخت با ۱۲ فقره سرقت در بیرجند

فرمانده انتظامي شهرستان بیرجند از دستگيري سارق منازل در حال ساخت با ۱۲ فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۶۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا امیرآبادی زاده در تشريح اين خبر گفت: با وقوع چندين فقره سرقت از منازل در حال ساخت بررسي موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود:با توجه به نوع سرقت سارق و ایراد خسارات مالی فراوان به شهروندان که باعث نارضایتی آنان شده بود ؛ دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند ادامه داد :تیم ويژه ای از ماموران انتظامي کلانتری های ۱۱توحید و ۱۲ میدان امام خمینی(ره) شهرستان بیرجند برای بررسی موضوع تعیین شدند که با تلاش شبانه روزي و اقدامات پلیسی اطلاعاتی سارق و مالخر شناسایی و با هاهنگی مقام محترم قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

سرهنگ امیرآبادی زاده افزود:سارق دستگیر شده به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد و با توجه به اعترافات مالخر نیز انبار ضایعاتی متعلق به وی توسط ماموران بازرسی شده که تعداد زیادی از اموال سرقتی کشف شد و با مراجعه مالباختگان به کلانتری۱۱توحید اموال مسروقه پس از شناسایی تحویل مالکان شد .

فرمانده انتظامي شهرستان بیرجند با بيان اينکه در سرقت های انجام شده از ساختمان های در حال ساخت در بررسی اولیه پلیس مشخص شد این ساختمان ها اکثرا فاقد درب ورودی بوده اند ،به شهروندان توصيه کرد: به منظور پيشگيري از جرايمي نظير سرقت ضمن استفاده از تجهيزات ايمني و محافظتي از قبيل دوربين مداربسته،پس از دیوار کشی ساختمان حتما نسبت به نصب درب ورودی و انسداد مسیر های ورودی به ساختمان اقدام کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف اماکن خصوصي بلافاصله موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند

#

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار