برگزاری چندین جشن بزرگ به مناسبت عید مبعث در استان همدان

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: جشن بزرگ عید مبعث در چند نقطه از شهر به صورت همزمان با حضور مردم برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۱۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، محمد قدیمی اظهار کرد: این مراسم در فرهنگسرای پیشکسوتان در روز سه ‌ شنبه 5 اردیبهشت ساعت 15 تا 19، سالن فردوسی با مشارکت مؤسسه فرهنگی آل طاها در روز ‌ های دوشنبه و سه ‌ شنبه 4 و 5 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا و نیز در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی روز سه شنبه 5 اردیبهشت ساعت 17 تا 19، با مشارکت تشکل ‌ های مردمی و همچنین در بوستان ‌ ها و اماکن تفریحی فرهنگی شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جنگ ‌ های شادی، اجرای برنامه ‌ های شاد موسیقی، سخنرانی مذهبی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و خانواده ‌ ها، مولودی خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه ‌ های پیش بینی شده در این جشن ‌ ها خواهد بود.

وی افزود: این مراسم ‌ با هدف معرفی سیره و سبک زندگی پیامبر مهربانی(ص) در راستای ایجاد شادی و نشاط بین خانواده ‌ ها، توانمندسازی شهروندان در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق حاشیه ‌ ای با حضور شهروندان همدان برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در پایان اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه با شکوه ‌ تر مراسم، حضور همه خانواده ‌ ها را در جشن مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) ارج می ‌ نهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار