رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان، برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر استان را فرصتی ارزنده دانست و گفت: انتخابات شورای شهر در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران تماما الکترونیک برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۵۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار برگزاری الکترونیکی انتخابات در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی، با بیان اینکه در انتخابات الکترونیکی تعرفه وجود ندارد اظهار داشت: الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر میزان تخلفات را به حداقل می‌رساند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استانافزود: الکترونیکی کردن انتخابات شورای شهر در شمارش آرا سرعت بیشتر می‌شود و هر فرد از طریق سیستم الکترونیک شخص مورد نظر را انتخاب می‌کند .
رئیس ستاد انتخابات، بر ضرورت آموزش گروه های مختلف مردم در راستای برگزاری انتخابات الکترونیک تأکید کرد و گفت: مانورهای آموزشی ویژه عوامل اجرایی، کاربران، پشتیبانان برگزار گردد و همچنین در روزهای آینده در نقاط مختلف شهر برای مردم برگزار گردد.
وی، گفت: انتخابات الکترونیکی مزایای زیادی دارد با اینحال در صورتی که آموزش لازم به مردم ارایه نشود موجب بروز مشکلاتی خواهد شد.
ئیس ستاد انتخابات استان، گفت: اقدامات مربوط به انتخابات بر اساس برنامه ریزی مدون و در راستای انجام برنامه زمان بندی مشخص و منطبق بر تقویم اجرایی برای انتخابات سالم انجام می شود و تا کنون مطابق با این برنامه زمان بندی همه اقدامات انجام شده اند.
محمدی، با بیان اینکه آشنایی با امر برگزاری انتخابات در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری لازم است، اظهار داشت: آگاهی و مدیریت دانش انتخاباتی تسلط بر قوانین و چگونگی اجرای آن در عمل و آسیب شناسی و چالش های انتخاباتی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار