استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

تخصیص ٣ هزار میلیون تومان برای اصلاح حقوق بازنشستگان

استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال دولت ٣ هزار و ۴٠ میلیون تومان اعتبار برای طرح اصلاح حقوق بازنشستگان اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۶۱۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی،​ سید علی‌اکبر پرویزی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بر باشکوه برگزار شدن برنامه‌های هفته معلم تأکید کرد و اظهار داشت: استانداری خراسان جنوبی در بخش‌های عمرانی آموزش و پرورش هرکجا که بتواند کمک کند آمادگی دارد.
پرویزی با بیان این که طرح‌های ضروری در حوزه آموزش و پرورش استان باید پیگیری و اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌ها با اولویت‌بندی تأمین شود تاکید کرد: برنامه‌هایی که برای گرامیداشت هفته معلم پیش‌بینی می‌شود باید کم ولی باکیفیت باشد تا تأثیرگذاری لازم را داشته باشد
استاندار خراسان جنوبی از فرهنگیان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند یاد کرد و ادامه داد: اگر برای پرداخت حقوق و پاداش فرهنگیان هزینه شود در واقع برای کشور سرمایه‌گذاری شده زیرا آینده کشور وابسته به فعالیت آنها است.
استاندار خراسان جنوبی به طرح اصلاح حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت اشاره و تصریح کرد: امسال ٣ هزار و ۴٠ میلیون تومان اعتبار برای طرح اصلاح حقوق بازنشستگان اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار