رئیس علوم پزشکی تبریز در آیین آغازین هفته سلامت:

دغدغه ی اصلی تمامی مسئولین سالم زیستن شما دانش آموزان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آیین آغازین هفته سلامت تاکید کرد: دغدغه ی اصلی تمامی مسئولین سالم زیستن شما دانش آموزان در تمام ابعاد است.

کد مطلب: ۶۱۵۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در آیین زنگ هفته سلامت در مدرسه ی دخترانه خیام ناحیه 3 تبریز با اشاره به اینکه سلامت تنها به معنای نبود بیماری نیست، افزود: سلامت یعنی داشتن رفاه روحی، جسمی، اجتماعی و.. و با توجه به رسم گذشته که دانش آموزان صرف آموزش تربیت می شدند این سلامت متاسفانه به خوبی حاصل نبود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جمع دانش آموزان تاکید کرد: دانش آموزی که سرشار از بعد های مختلف فرهنگی، ادبیات، ورزش و علم است می تواند در آینده نقش آفرینی کند و تک بعدی بودن کار به جایی نمی رساند.

وی داشتن امید به آینده در دانش آموزان را بسیار از نظر سلامت روحی مهم و ضروری عنوان کرد و متذکر شد: احساس مسئولیت داشتن و لذت از کمک به هم نوع با بی توجهی به برخی افراد نسبت به ترویج افکار منفی در جامعه می توان نشاط و آرامش روحی و جسمی را در جامعه پیاده کرد.

صومی خاطر نشان شد: دغدغه ی اصلی تمامی مسئولین سالم زیستن شما دانش آموزان است.

گفتنی است، صبح امروز مراسم آغازین هفته ی سلامت با شعار" زندگی سالم و با نشاط و امید" با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس علوم پزشکی تبریز در مدرسه ی دخترانه خیام برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار