معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:

هدایت تحصیلی دانش آموزان تضمین کننده آینده علمی و شغلی آنهاست

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در همایش دانش افزایی مشاورین تحصیلی مدارس متوسطه اول استان با تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به امر هدایت تحصیلی و مسیر یابی شغلی تحصیلی دانش آموزان گفت: هدایت تحصیلی راهی به سوی تضمین آینده علمی و شغلی آنهاست.

کد مطلب: ۶۱۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، همایش دو روزه دانش افزایی و هم اندیشی 350 نفر از مشاورین تحصیلی مدارس متوسطه اول و کارشناس مسئولان متوسطه اول، دوم، فنی حرفه ای و کار دانش شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان در راستای تجزیه و تحلیل دستورالعمل هدایت تحصیلی دانش آموزان مصوب وزارت آموزش و پرورش در مجتمع مدارس استعدادهای درخشان آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار شد.

نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این دوره آموزشی با بیان اینکه هدایت تحصیلی برای تسهیل فرآیند مسیر یابی شغلی و تحصیلی دانش آموزان بسیار مهم است؛ از مشاورین تحصیلی مدارس و معلمان خواست با تشریح و تبیین فرایند هدایت تحصیلی آنان را به خوبی توجیه کنند.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی چالش های مرتبط با هدایت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی در این خصوص، تبیین شاخه های فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری و قوانین مربوطه، تشریح دستورالعمل هدایت تحصیلی مصوبه وزارت آموزش و پرورش و تشریح آزمون های توانایی و رغبت در هدایت تحصیلی عنوان کرد.

شایان ذکر است در این دوره آموزشی توجیهی توسط 9 مدرس استانی، در قالب 9 کلاس جداگانه، دست اندرکاران مرتبط با فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان استان توجیه شدند..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار