معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مطرح کرد:

برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای با هدف ایجاد شادی در مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از اقدامات انجام شده، برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای با هدف ایجاد شادی، نشاط و آموزش نهضت داوطلبی در دانش آموزان است که امسال سومین دوره آن برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۱۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عبدالرضا رئیسی در آیین نواخته شدن زنگ سلامت به صورت نمادین همزمان با سایر مدارس در مدرسه هیات امنایی حضرت زهرا(س) با شعار زندگی سالم، با نشاط و امید با اشاره به عواملی که باعث سلامت در افراد می شود، اظهار کرد: یک فرد برای اینکه بتواند سالم رشد کند، باید تعادل را رعایت کند.

وی افزود: اگر کسی تنها ورزش یا درس بخواند، فرد سالمی نیست بلکه افراد نیاز به تعادل و اعتدال در زندگی دارند تا سلامت در وجود ما نهادینه شود.

رئیسی بیان کرد: یکی از عوامل مهمه که باید در مدارس مورد توجه قرار گرفته شود، ایجاد شادابی و نشاط است چرا که فضای شاداب باعث می شود تا دانش آموزان به خوبی رشد کنند و استعدادهای خود را به نحو مطلوب بروز دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت به وظیفه آموزش و پرورش در راستای ایجاد سلامت و فضای شاد در مدارس عنوان کرد: ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش وظیفه سنگینی بر عهده داریم به طوری که مدیر مدرسه در مرداد و شهریورماه درگیر پروژه مهر خواهند شد تا مدارس را برای دانش آموزان با هدف شاداب سازی مدارس آماده کنند.

وی بیان کرد: معلمان نیز با برخورد خوب و فضا سازی مناسب در کلاس ها می توانند در ترغیب دانش آموزان به پیشرفت تحصیلی موثر باشند.

رئیسی ادامه داد: از جمله برنامه هایی که در مدارس به خصوص مقاطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار می شود، اجرای طرح حیات پویا به منظور ترغیب دانش آموزان به فعالیت با هدف ایجاد احساس شادی در آنها است.

وی تصریح کرد: بدون شک انجام فعالیت های فرهنگی و هنری نیز نقش موثری در ایجاد شادی و نشاط دانش آموزان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار