مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان:

بهترین سن که می توان سرمایه اجتماعی را آموزش داد، دوران نوجوانی است

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: وقتی بحث مشارکت دانش آموزان به میان می آید، یکی از مولفه های سلامت اجتماعی، سرمایه اجتماعی است که در اثر اعتماد، خوش بینی به آینده و مشارکت انسان ها با هم ایجاد می شود و بهترین سن که می توان سرمایه اجتماعی را آموزش داد، دوران نوجوانی در سطح مدارس است.

کد مطلب: ۶۱۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، صادقی در مراسم اختتامیه استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در استانی زندگی می کنیم که عقلانیت، هم افزایی و همدلی در میان ارگان های مختلف حاکم است.

وی افزود: زمانی که در محافل مختلف با والدین صحبت می کنیم و نیازهای آنها را جویا می شویم، به این نتیجه می رسیم که نگرانی های عمده ای در اجتماع نسبت به حوزه نوجوان وجود دارد و والدین نگران گرایش فرزندانشان به سمت مواد مخدر، رفتارهای پرخاشگری، خشونت، نقض قانون و ... هستند و این نگرانی ها کاملا درست و واقعی است.

صادقی بیان کرد: از آنجایی که برنامه ریزی هدفمند باعث ایجاد استراتژی و راهبردهای مطلوب می شود بنابراین بایستی به نوجوانان نگاه ویژه تری داشته باشیم و به دنیال آن نیز اقدام به تغییر نگرش در بزرگسالان کنیم.

مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: وقتی بحث مشارکت دانش آموزان به میان می آید، یکی از مولفه های سلامت اجتماعی، سرمایه اجتماعی است که در اثر اعتماد، خوش بینی به آینده و مشارکت انسان ها با هم ایجاد می شود و بهترین سن که می توان سرمایه اجتماعی را آموزش داد، دوران نوجوانی در سطح مدارس است و امیدوارم روزی فرا رسد که نوجوانان سالم به عنوان الگو در جامعه بدرخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار