در سفر نخست وزیر گرجستان به تهران صورت گرفت

امضای پنج سند همکاری میان تهران و تفلیس

در جریان سفر نخست وزیر گرجستان به تهران و دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان پنج یادداشت و بیانیه مشترک میان هیئت های عالیرتبه تهران و تفلیس به امضا رسید.

کد مطلب: ۶۱۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، صبح امروز در جریان سفر گئورگی کویریکاشویلی نخست وزیر گرجستان به تهران پس از دیدار خصوصی با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان در مجموعه کاخ سعد آباد شش یادداشت و بیانیه مشترک در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، محیط زیست، ورزش و جوانان و صنعتی از سوی مقامات عالی دو کشور به امضا رسید.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران و وزیر امور خارجه گرجستان یادداشت تفاهم نامه همکاری در زمینه ورزش و جوانان به امضا رساندند.

امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و وزارت اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان و امضای بیانیه مشترک میان سازمان حفاظت محیط زیست ایران و وزارت محیط زیست و منابع طبیعی گرجستان در زمینه محیط زیست از جمله دیگر اسناد امضا شده از سوی هیئت‌های عالرتبه ایران و گرجستان بود.

همچنین دو یادداشت تفاهم از سوی بخش خصوصی ایران و گرجستان در زمینه تاسیس مجتمع پالایشگاهی و تاسیس کارخانه کاشی وسرامیک در گرجستان به امضا رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار