رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با پانا:

تمدید مهلت واریز وجه آزمون ورودی دبیرستان های استعدادهای درخشان سال 96

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گفت: مهلت واریز وجه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان سال 96 تمدید شد.

کد مطلب: ۶۱۵۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

منصور قاسمیان رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با خبر نگار پانا کردستان گفت؛بر اساس اعلام مرکز پرورش ملی استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش ، پرداخت وجه آزمون ورودی استعدادهای درخشان از طریق سامانه http://hamgam.medu.ir تا روز سه شنبه مورخ 95/2/5تمدید شده است .

وی تاکید کرد : عدم مراجعه داوطلبان به سامانه در زمان مقرر جهت واریز وجه ، به منزله انصراف ازثبت نام بوده و کارت ورود به جلسه برای این دسته از داوطلبان صادر نخواهدشد.

قاسمیان گفت : آزمون ورودی دبیرستانهای متوسطه اول و دوم استعدادهای درخشان سال 96 روز های 14 و 15 اردیبهشت 96 همزمان با سراسر کشور در سطح استان کردستان برگزار می شود .

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان به زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون نیز اشاره کرد و گفت : کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستانهای استعدادهای درخشان از تاریخ 10 اردیبهشت ماه 96 از طریق سامانه همگام به نشانی http://hamgam.medu.ir قابل مشاهده و دریافت می باشد و داوطلبان می توانند از کارت خود پرینت بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار