معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی گلستان:

تقسیم پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان به سه قسمت شرق،مرکز وغرب گلستان

جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش کلاله با حضور معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد .

کد مطلب: ۶۱۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش کلاله با حضور معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد .

سرگزی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در این جلسه ضمن تبریک سال نو گفت : نیروهای جدید که وارد آموزش و پرورش می شوند نیروی استان هستند و ما بر اساس نیاز استان آنها را ساماندهی می کنیم تا کمبود نیروی ابتدایی را به حداقل برسانیم .

وی گفت : از امسال پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان به سه بوم یا قسمت شرق ، مرکز و غرب استان تقسیم خواهند شد که شعاع پذیرش بیشتر شود یعنی در هر یک از شهرهای این مناطق سه گانه که نیاز یاشد به کار گیری می شوند .

سرگزی ادامه داد : ساماندهی نیروها و تعدیل نیروهای مدارس با دقت و حساسیت انجام گیرد و نقل و انتقالات شدیدا مدیریت شود .

وی تاکید کرد سرگروه های آموزشی مرتب از کلاس های درس حق التدریس بازدید کنند تا نیروهایی که توانایی لازم را ندارند مشخص گردند .

حسین طاهری راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله هم در ابتدای این جلسه گفت : با توجه به نیاز شهرستان امید است با حمایت اداره کل و برنامه ریزی کارشناسان مدیریت کمبود های نیروی انسانی مرتفع گردد .

وی گفت : جهت بزرگداشت مقام معلم هم برنامه های خوبی در نظر گرفته شده و تلاش می کنیم این برنامه ها به نحو احسن اجرا شود تا رضایت همکاران جلب شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار