استاندار گلستان

اقدام خیرین در عرصه مدرسه سازی باعث امید آفرینی در جامعه می شود

استاندار گلستان در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان با محوریت "نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن" ضمن تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص)، اقدامات اثربخش و اثرگذار خیرین مدرسه ساز را قابل قدردانی دانست و تصریح کرد: خیرین این عرصه نقش آفرین هستند و خدمات فزاینده ای به جامعه ارائه می دهند.

کد مطلب: ۶۱۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، حسن صادقلو در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان با محوریت "نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن" ضمن تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص)، اقدامات اثربخش و اثرگذار خیرین مدرسه ساز را قابل قدردانی دانست و تصریح کرد: خیرین این عرصه نقش آفرین هستند و خدمات فزاینده ای به جامعه ارائه می دهند.
وی با اشاره به اینکه خیرین باید مزد خود را از خدا بگیرند در خصوص بهتر بودن علم یا ثروت، ابراز کرد: این سوال خودش زیر سوال است و از زیرساخت اشتباه است طراحان این سوال می خواستند بگویند که علم بهتر از ثروت است.
دکتر صادقلو ادامه داد: بسیاری وقت ها علم پایین تر از ثروت است و حتی بالعکس؛ لذا نیت عمل بسیار مهم است و خدا اقدام انسان را به نیت ، نظام مهندسی می کند.
وی مدیریت عمر را در ایمان و برنامه ریزی در انجام عمل صالح دانست و گفت: مدیریت ایمان این است که انسان به سمت عمل صالح برود که این نظام مهندسی در حق بودن آن هویدا می شود لذا باید صبر داشت.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه صبر از ایمان ناشی می شود، افزود: صبوری و صادق بودن یکی از راه های رسیدن به کمال انسان است.
دکتر صادقلو اقدامات خیرین مدرسه ساز را یک رفتار صادقانه برشمرد و ابراز کرد: هیچ اجباری در کار خیر نبوده است و خیرین صادقانه ترین اقدام را در رفتار عملی نشان دادند.
وی گفت: خدا انسان را با جان یا مال آزمایش می کند، برخی حاضر هستند جان بدهند اما مال خود را ندهند؛ جان دادن و شهید شدن در راه حق هم ساده نیست.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مال یکی از مبادی آزمایش انسان است، افزود: تاثیر و نتیجه اقدام خیرین در پرورش انسان های بزرگ غیرقابل انکار است که این کار اجر والایی در کارنامه خیرین به شکل مستمر ایجاد خواهد کرد.
دکتر صادقلو تاکید کرد: مالی که در راهی غیر از را حق و حقیقت به کار رود ارزشی ندارد مال و ثروت هر دو می توانند حق باشند یا مخرب؛ که خیرین در راه حق و حقیقت بهترین مسیر را برگزیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار