مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:

همکاری اولیا و مربیان نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدارس دشتکار اظهار داشت: همکاری اولیا و مربیان نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارد.

کد مطلب: ۶۱۵۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد کاظمی با تاکید بر اهمیت تشکیل جلسات انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان است، لذا زمانی امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان به شرایط ایده آل و مطلوب می رسد که بین خانه و مدرسه ارتباط و تعامل بیشتری برقرار باشد .

وی در ادامه به نقش مهم اولیای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: والدین دانش آموزان در جایگاه دوم نظام تعلیم و تربیت قرار دارند و مدرسه و اعضای آن بدون پچه ها و والدین هیچ معنا و مفهومی ندارد .

کاظمی تاکید کرد: ما اولیا را نه فقط به خاطر مسائل مالی بلکه برای مسائل فکری باید بپذیریم و اگر مدرسه ای فقط به خاطر مسائل مالی اولیا را دعوت می کند و جلسه می گذارد، در امر تعلیم و تربیت موفق نیست .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در خصوص جنبه های مثبت استفاده از فضای مجازی نیز تصریح کرد: فضای مجازی مانند سایر تکنولوژیها می تواند در بسیاری از موارد مفید واقع شود و بستری را برای نسل نوجوان و جوان فراهم کند که در زمینه آموزشی وضعیت بهتری را تجربه کنند .

وی به جنبه های منفی استفاده از شبکه های مجازی نیز اشاره کرد و گفت: استفاده بیش از حد از فضای مجازی، شبکه های موبایلی در خانه، بین فرزندان و اولیا فاصله عاطفی به وجود آمده، هر چند که اعضای خانواده در زیر یک سقف زندگی می کنند اما از همدیگر دور هستند و این مسئله تهدیدهایی را در روابط خانوادگی ایجاد می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار