امام جمعه جیرفت:

تعامل آموزش و پرورش با حوزه های علمیه ستودنی است

امام جمعه جیرفت در دیدار با مدیر و تعدادی از کارکنان حوزه اداری آموزش و پرورش شهرستان، از این دستگاه به واسطه استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در مدارس قدردانی کرد.

کد مطلب: ۶۱۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،حجت الاسلام رضا کرمی پور در این دیدار که در محل دفترش و به مناسبت سال جدید و قرار گرفتن در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت بر نقش کلیدی آموزش و پرورش و معلمان در تربیت نسل جدید تأکید کرد .

وی با استناد به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: گر چه نمی توانیم تمام معارف اسلامی را به دانش آموزان منتقل کنیم اما به اندازه وسع و توانمان باید از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم .

کرمی پور اظهار امیدواری کرد: در سال جدید که دو موضوع بر نسل جدید و دانش آموز موثر واقع می شوند بتوانیم نقش خود را خوب ایفا کنیم، یکی راهنمایی مطلوب دانش آموزان در مواجه با ماه مبارک رمضان که مقارن با ایام امتحانات آنها است و دوم رخداد بزرگ انتخابات که وظیفه ما روشنگری و فراهم کردن بستر مناسب برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است .

وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری طرح شده است همگی را به تلاش برای تحقق این شعار سفارش کرد .

خاطر نشان می شود: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز ضمن تشکر از حمایت ها و ارشادهای امام جمعه از برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش گفت: نصایح امام جمعه تبیین کننده مسیر و راهگشای ما در برخورد با موانع تربیتی و آسیب های اجتماعی مترتب بر دانش آموزان بوده است .

احمد اسکندری نسب با ارائه خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته در آموزش و پرورش، اعتبارات این دستگاه از 14 هزار میلیارد در سال 92 به 38 هزار میلیارد در سال 95 را نقطه عطفی برشمرد که حلال بسیاری از مشکلات آموزشی و پرورشی این دستگاه عظیم است .

وی در خصوص تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: به حمدا... ما در شهرستان گام های بلندی برداشتیم و ظرفیت های خوبی هم در اختیار داریم تا بتوانیم این دستگاه را از اعتبارات وزارت خانه بی نیاز سازیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از افتتاح چند طرح رفاهی از جمله درمانگاه بهداشتی فرهنگیان جنوب استان کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: مبلغ 3 میلیارد ریال به ساخت باشگاه فرهنگیان جیرفت تخصیص یافته که انشاء ا... بزودی تزریق می شود و کار ساختمانی این مکان در آینده ای نزدیک از سر گرفته می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار