برگزاري انتخابات سالم و قانوني هدف تمامي مسئولان است

استاندار همدان گفت: بايد مردم را تشويق و ترغيب کرد تا در انتخابات به صورت فعال شرکت کنند، و ما نيز به عنوان مسئولان برگزاري انتخابات قول داده‌ايم انتخاباتي سالم و قانوني برگزار شود و بر اين تعهد نيز پايبنديم.

کد مطلب: ۶۱۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نيکبخت، در ديدار مسئولان اتاق اصناف و جمعي از معتمدان با اعلام مطلب فوق افزود: کسبه بازار را به شرکت در انتخابات تشويق کنيد چرا که حضور حداکثري بسيار مهم است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد مصرف‌کننده، توليدکننده و بازار در قالب يک مجموعه براي توسعه و ترقي استان همدان تلاش کنند، گفت: خداوند نعمت امنيت و آرامش را به کشور ما داده است. استاندار همدان اظهار داشت: ايران، هدف اصلي تروريست‌هاست اما هر تروريستي که به سمت ايران آمد به‌ سبب اقتدار نيروهاي امنيتي، ناکام ماند.

وي با بيان اينکه شرايط کشور را بسيار خوب مي‌بينم و بايد تلاش کنيم تا استان همدان نيز به شرايطي که استحقاق و شايستگي آن را دارد، برسد، گفت: استان همدان بهترين شرايط را براي سرمايه گذاري دارد. نيکبخت با اشاره به اينکه براي راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج با آنکه 200 ميليارد تومان در سفر رئيس جمهور به استان همدان مصوب شده بود، 100 ميليارد تومان نيز علاوه بر اعتبارمصوب، پرداخت شد، گفت: راه آهن يکي از خواسته‌هاي اصلي مردم همدان است.

وي بازاري‌هاي همدان را انسان‌هايي متدين دانست و گفت: بازار همواره در انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب نقش خود را ايفا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار