جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد

جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و والدین مشارکت جو در دبیرستان خیر ساز دخترانه شاهد میناشی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، در ابتدای این آیین حسن رجبی مدیر آموزش و پرورش اسلام آباد غرب ضمن خیرمقدم به مدعوین و خیرین با قرائت و توضیح آیه ای از قرآن مجید به اهمیت کار خیر با نیت قرب الهی پرداخت. رحبی در ادامه گفت: آموزش و پرورش یک فعالیت همگانی است و باید همه مردم و نهادها در بحث مشارکت های مردمی و مدرسه سازی شرکت کنند.
وی درخصوص پروژه های عمرانی که به همت خیرین در شهرستان درحال ساخت می باشد گفت : با تقدیر و تشکر از مدیر کل آموزش وپزوزش استان کرمانشاه و مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه و به برکت وجود خیرین تعداد 6 پروژه در 6 روستای درحال ساخت است و در طول سال جاری مبلغ 693 میلیون تومان توسط خیرین و والدین مشارکت جو به مدارس اهدا شد و مبلغ 35 میلیون تومان البسه زمستانی برای دانش آموزان بی بضاعت توسط خیرین عزیز تهیه و به آنان داده شد.
سید مجتبی موسوی، رييس اداره مشاركت هاي مردمي در این آیین گفت: کار خیر از جنس کار پیامبران و معلمان است و فضایی که توسط خیرین ساخته می شود بعد از آن بر عهده معلمان است. اگر بتوانیم در این فضا دانش آموزان خوب تربیت نماییم در آینده هم خیرین خوب، هم مسئولین خوب و هم جامعه خوب خواهیم داشت.
در پایان به پاس فداکاری و ایثار خیرین و تشکر از کار نیک آنان به خیرین لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار