محمد حسن قائدیها ، مدیر کل آموزش و پرورش :

اجرای بیش از 100فعالیت شاخص درآموزش و پرورش استان در دولت تدبیر و امید

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان در سال 96 گفت : در دولت تدبیر و امید بیش از 100فعالیت شاخص در آموزش و پرورش استان انجام گرفته است.

کد مطلب: ۶۱۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از آموزش و پرورش ناحیه4 اصفهان ، محمد حسن قائدیها ، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان در سال 96 که به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان برگزار شد گفت : شورای آموزش و پرورش جزء کلان ترین شوراهایی ست که مسایل آموزش و پرورش را رصد می کند . وی با اشاره به حضور فرماندار به عنوان نماینده دولت در این شورا استفاده از توانمندیهای شهرستان را در حل مشکلات آموزش و پرورش از نکات مثبت شورای آموزش و پرورش شهرستان دانست .

محمد حسن قائدیها همچنین به خدمات دولت تدبیر و امید در چهارسال گذشته برای آموزش و پرورش شاره کرد و گفت :در این دوره بیش از 100فعالیت شاخص در آموزش و پرورش استان انجام گرفته که نمونه ی آن افزایش 100در صدی تعداد پژوهش سراهای دانش آموزی در سه سال اخیر در سطح استان می باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات در پایان هدف همه ی مسولان و دولتمردان را حضور حداکثری مردم در انتخاباتی پرشور دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار