فرهنگیان درهفته معلم باید عزت مدارانه تجلیل شوند

استاندار زنجان درجلسه شورای آموزش وپرورش استان اظهار داشت:فرهنگیان درهفته معلم باید عزت مدارانه تجلیل شوند.

کد مطلب: ۶۱۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی ورابط عمومی آموزش وپرورش استان زنجان ، اسدالله درویش‌امیری درشورای آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز در مرحله‌ای هستیم که ارتش در بومی‌سازی ادوات نظامی خودکفا بوده و در عرصه‌های بین‌المللی با قدرت ظاهر شده است .

درویش امیری درادامه با بیان اینکه تفویض اختیارات حوزه مالی و منابع انسانی به آموزش و پرورش امری پسندیده است، اضافه کرد: فرصت خوبی تا مهرماه امسال برای ساماندهی صحیح نیروی انسانی و مالی وجود دارد که این انتظار را از مدیران آموزش و پرورش دارم که این فرصت را از دست نداده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه توزیع نیروی انسانی در آموزش و پرورش مناسب نیست، اضافه کرد: توزیع نامتناسب در بیشتر مناطق دیده می‌شود که حتی در این رابطه در منطقه یک و 2 نیز توزیع نیروی انسانی به درستی انجام نشده و مشکلاتی دارد .

استاندار زنجان با بیان اینکه بین شهر و منطقه نیز کاملا توزیع نیروی انسانی مناسب نیست، گفت: در واقع ما نیروی انسانی خوبی داریم ولی به خوبی آن را توزیع نکرده‌ایم .

درویش‌امیری با اشاره به نوسان نیرو در مدارس افزود: اینکه از الان از این تفویض اختیار برای ساماندهی نیروی انسانی استفاده شود، بسیار خوب است .

وی با اشاره به اینکه در سال 82 که استخدام 45 هزار حق التدریسی که مورد نظر بود، من مخالف بودنم، چون می‌گفتم به مناطق محروم نخواهند رفت وهمین نیز شد، گفت: اجرای این طرح کمی سخت است، چرا که دشوار است که معلم زنجان را به ابهر یا ماهنشان بفرستیم، ولی امیدواریم این امر صورت گیرد .

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش نیز در کنار آموزش و پرورش بوده و از تصمیمات گرفته شده حمایت می‌کند، اضافه کرد: امیدواریم از این تفویض اختیار داده شده به استان‌ها به خوبی و به نحو احسن استفاده شود .

استاندار زنجان در ادامه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته معلم بیان کرد: انتظار داریم در هفته بزرگداشت معلم تجلیل و تکریم از معلمان صرفا مادی نباشد و جایگاه معلم فراتر از موضوعات مادی باشد .

درویش‌امیری با بیان اینکه از معلم تجلیل می کنیم که پرروش صحیح و درست را برای فرزندان ما در جامعه فراهم می‌سازد، تصریح کرد: حق معلم این نیست که ما به وی به صورت مادی نگاه کنیم .

وی با اشاره به اینکه عزت معلمان باید در تجلیل و تکریم حفظ شود، پافشاری روی منزلت فرهنگیان نیز باید باشد چرا که هنوز این قشر معتمدترین قشر در جامعه هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار