انتخاب افراد اصلح به سود جامعه است

رئيس ستاد انتخابات استان كرمانشاه گفت: آثار و عواقب رأي افراد در انتخابات به خود آن ها بازمي گردد و تجربه هاي گذشته نشان داده اگر انسان هاي اصلح انتخاب شوند به سود جامعه است.

کد مطلب: ۶۱۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا كرمانشاه؛ يوسف شاه حسيني در دهمين نشست ستاد انتخابات استان كرمانشاه كه صبح امروز با حضور اعضاي اين ستاد برگزار شد گفت: در دو انتخابات بسيار مهم رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا بايد تلاش كرد در كنار ايجاد شور و نشاط انتخاباتي، در فضاي جامعه آرامش نيز وجود داشته باشد و همچنين فرصت ارايه تبليغات براي نامزدها به شكل مناسبي فراهم شود.

معاون سياسي و امنيتي استاندار با تاكيد بر اين نكته كه بايد انتخاباتي در تراز جمهوري اسلامي برگزار كنيم در ادامه اظهار داشت: يكي از راهكار اين است كه نامزدها بيشتر به سمت اثبات شايستگي ها و اعلام برنامه هاي خويش قدم بردارند و از تخريب رقبا و ارايه وعده هاي دروغين دوري كنند.

شاه حسيني از نامزدهاي انتخابات شوراها خواست به مباحث قومي دامن نزنند و در ادامه افزود: نامزدها با گذر از منافع فردي به سمت دفاع و حمايت از منافع عمومي حركت كنند.

وي با تاكيد بر مهم بودن آراي مردم در سرنوشت جامعه اظهار داشت: آثار و عواقب رأي افراد در انتخابات به آن ها بازمي گردد و تجربه هاي گذشته نشان داده اگر انسان هاي اصلح انتخاب شوند به سود جامعه است.

رئيس ستاد انتخابات استان كرمانشاه تصريح كرد: بايد به گونه اي عمل كرد كه نشانه هاي پختگي و آموختگي از تجربيات گذشته در رفتارهايمان هويدا باشد.

در اين نشست موضوعات و مباحث مختلفي همچون موضوع الكترونيكي شدن انتخابات شوراها، بررسي راهكارها براي تبليغات مناسب انتخاباتي و مكانيسم هاي اعلام صلاحيت ها و دريافت درخواست هاي افراد رد صلاحيت شده مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در این نشست همچنين مصوبات جلسه قبل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه كميته هاي مختلف ستاد انتخابات استان به ارايه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته طي اين مدت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار