3400 دانش آموز کرمانشاهی در مرحله استانی مسابقات قرآن رقابت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سه هزار و 400 دانش آموز کرمانشاهی در مرحله استانی مسابقات قرآن با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کد مطلب: ۶۱۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: در حوزه قرآن، عترت و نماز دانش آموزان شرکت کننده در 10 رشته رقابت می کنند که هم اینک مرحله استانی این دوره از مسابقات در حال برگزاری است.
محبی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد بیان کرد: این دوره از مسابقات در بخش قرآن در رشته های تفسیر، حفظ، قرائت، ترتیل و تحقیق، در بخش عترت در رشته های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی و در بخش نماز در رشته های انشا نماز، اذان و احکام برگزار می شود.
وی افزود: در حال حاضر سه هزار و 400 شرکت کننده در مرحله استانی طی ده روز، در شش پایه و در بخش دختران و پسران با همدیگر رقابت می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راهیابی 80 دانش آموز به مرحله کشوری مسابقات خبر داد و گفت: بخش آوایی این مسابقات تابستان امسال، در مرحله کشوری در مشهد مقدس و بخش غیر آوایی در استان اردبیل برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته آموزش و پرورش در بخش دانش آموزان موفق به کسب پنج رتبه کشوری و در بخش فرهنگیان موفق به کسب یک رتبه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار