در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

افزایش اعتبار وام تحصیلی دانشجویان دکتری/ نحوه بازپرداخت وام

اعتبار وام تحصیلی دانشجویان دکتری در سال جاری به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزایش می یابد و واریزی این نوع وام به زودی آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۶۱۴۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

ذوالفقار یزدان مهر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به اعطای تسهیلات وام به دانشجویان دکتری اظهارداشت: در سال جاری اعتبار در نظر گرفته شده برای وام دوره دکتری به ۱۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه در سال گذشته انواع وام های پرداخت شده نسبت به گذشته رشد داشته است، گفت: رویکرد اعطای وام ویژه دکتری از سال گذشته با حمایت وزارت علوم و سازمان برنامه ریزی تقویت و ثبت نام متقاضیان این نوع وام در بهمن ماه انجام شد.

وی با اشاره به شرایط وام ویژه دانشجویان دکتری گفت: مبلغ این وام برای دانشجویانی که موضوع پایان ‌نامه آنان کاربردی یا تقاضا محور است ماهیانه 750 هزار تومان و سایر دانشجویان دکتری نیز ماهانه 650 هزار تومان تعیین شده است. بازپرداخت وام ویژه دکتری هم پس از تاریخ فارغ التحصیلی خواهد بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه وام ویژه دکتری به دانشجویان روزانه غیربورسیه و دانشجویان بورسیه جایابی نشده ارائه می شود، گفت: در سال جاری با حمایت وزارت علوم و سازمان برنامه ریزی 310 میلیارد تومان را برای این تسهیلات در نظر گرفته ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که به زودی واریزی وام ویژه دکتری به دانشجویان متقاضی آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار