مهدی مرندی در گفت و گو با پانا:

مهمترین ویژگی کولاکوویچ نظم اوست/ همه از والیبال ایران توقع بالا دارند

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مهم ترین و اصلی ترین ویژگی او قوانین و نظم و انضباطی است که در تیم حاکم است. او واقعا مربی جدی است و در کارش نظم حرف اول را می زد به نظرم این موضوع خودش یک امتیازات مثبت برای اوست.

کد مطلب: ۶۱۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

مهدی مرندی لیبروی تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط تیم ملی والیبال و تمرینات کولاکوویچ اظهار کرد: تمرینات از یک هفته قبل شروع شده ما هم سه روزی است که به ترکیب تیم ملی اضافه شدیم. کولاکوویچ مربی بزرگ و به نامی است و چندین سال هدایت تیم ملی صربستان را برعهده داشته و در این سه روز هم تمرینات سخت و فشرده ای با او داشتیم.

وی ادامه داد: ما در این چند روزی که کار را شروع کردیم بیشتر تمرینات تکنیکی را انجام داده ایم. به این دلیل که یک ماه است تمرین نداشتیم و بدن ها آمادگی کمتری دارد و از همین روی هر مربی شروع کارش را با تمرینات تکنیکی آغاز می کند.

مرندی در پاسخ به اینکه ویژگی اصلی کولاکوویچ در این چند روز چه بوده است، اظهار کرد: مهم ترین و اصلی ترین ویژگی او قوانین و نظم و انضباطی است که در تیم حاکم است. او واقعا مربی جدی است و در کارش نظم و انضباط حرف اول را می زد به نظرم این موضوع خودش یک امتیازات مثبت برای اوست چرا که این موضوع را به خوبی درک کرده که والیبال چقدر برای مردم ارزش دارد و همه از ما توقع بالایی دارند بنابراین تمام تلاشش را گذاشته که تیم با جدیت و سرسختی به نقطه پیشرفت برسد از طرفی مصدومیت بازیکنان هم همگی برطرف شده و همین موضوع نقطه قوتی برای تیم خواهد بود

لیبروی تیم ملی در پاسخ به اینکه کولاکوویچ می تواند در والیبال ایران همچون ولاسکو موفق شود، عنوان کرد: در این مدت مربیانی که برای تیم ملی ایران روی کار آمده اند از نظر فنی همگی در یک سطح بودند و شاید بتوانیم بگوییم اختلاف فنی آنها حدودا 15 الی 20 درصد بوده است.کولاکوویچ هم از نظر فنی مربی با تکنیکی است و من فکر می کنم امسال که سال شلوغی برای والیبال ایران است با این جدیتی که او درکارش دارد به طور حتم نتیجه قابل قبولی کسب می کند به هر روی ما سخت در حال تمرین هستیم و انصافا کولاکوویچ هم ما را در تمرینات سخت و پرفشار قرار می دهد امیدواریم امسال که تیم ملی والیبال ایران باید در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت کند نتیجه خوبی کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار