استاندار خراسان جنوبی :

ارتش رکن اصلی دفاع از مرزهای ایران اسلامي است

استاندار خراسان جنوبی که صبح امروز و در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ايران درجمع فرماندهان ارتش سخن مي گفت با بيان اين مطلب، افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران همواره در تمامي عرصه ها اقتدار و صلابت خود را به منصه ظهور رسانده است.

کد مطلب: ۶۱۴۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپاناازخراسان جنوبی ،سيد علي اکبر پرويزي ، ضمن گراميداشت روز ارتش گفت: ارتش همواره رکن اصلي دفاع از مرزهاي ايران اسلامي است.


وی با بیان اینکه هر روز بر قدرت ارتش افزوده مي شود، افزود: ارتش در سال هاي پس از جنگ تحميلي به طرق مختلف در راستاي ارتقاي توان دفاعي و نظامي خود تلاش کرده و در اين راه به توفيقات بسيار خوبي نيز دست يافته است.


مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه ارتش همواره با تبعیت از منويات امام راحل(ره) و فرمايشات مقام معظم رهبري در جهت حراست از کيان ايران اسلامي و ارزشهاي انقلاب و نظام از تمام توان خود استفاده کرده همچنانكه در دوران ۸ سال دفاع مقدس نيز با رشادت و دليري با هماهنگي ساير نيروهاي نظامي و مردمي به دشمنان اجازه خودنمايي نداد.


پرویزی، به نقش مهم ارتش در دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: تقدیم شهداي بيشماري که ارتش جمهوري اسلامي ايران تقديم انقلاب کرده گواه صادقي بر نقش ، اهميت و جايگاه والاي ارتش در توفيقات بدست آمده در دوران جنگ تحميلي است.


وی هماهنگی بین نيروهاي نظامي و انتظامي را موجب تاثيرگزاري بيشتر اقدامات در حوزه هاي امنيتي دانست و تصريح کرد: امروز امنيت جامعه مرهون تلاش و همکاري بسيار خوب نيروهاي مختلف نظامي و انتظامي از جمله ارتش قهرمان است.


وی آموزش را رکن اصلی در تمامی مباحث از جمله مباحث نظامي دانست و تصريح کرد: از آنجا که پادگان هاي مستقر در استان آموزشي هستند بايد در جهت تقويت اين امر به طرق مختلف اقدامات لازم صورت گيرد.
استاندارخراسان جنوبی، ادامه داد: از جمله نکات مثبت ارتش عدم ورود به مباحث سیاسی و فعاليت در جريانات سياسي است که اين امر به افزايش اقتدار و قدرت ارتش کمك كرده و خواهد كرد.


پرویزی، با بیان اينکه اين امر به معني نداشتن تفکر سياسي و يا عدم گرايشات سياسي نيست،گفت: طبق رسالتي که ارتش بر دوش دارد از ورود به مباحث سياسي و موضع گيري هاي سياسي پرهيز مي كند كه اين امر موجب شده تا مردم نگاهي فراسازماني به اين نهاد مهم داشته باشند.

این گزارش حاکیست، صبح امروز در آستانه فرا رسیدن روز ارتش جمهوري اسلامي ايران، استاندارخراسان جنوبي به همراه جمعي از مديران ستادي استانداري در جمع فرماندهان ارشد آجا در استان حضور يافت و ضمن تبريک اين روز با اهداي هديه از تلاش هاي آنان تقدير کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار