دیدار مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با نمایندگان دانش آموزان استان

نمایندگان دانش آموزان استان کردستان در هشتمین دوره مجلس دانش آموزی در نشست صمیمی با مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان برخی از مشکلات دانش آموزان و مدارس استان را منعکس کردند.

کد مطلب: ۶۱۴۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،نمایندگان دانش آموزان استان کردستان درهشتمین دوره مجلس دانش آموزی با مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان دیدار کردند.

در این نشست صمیمی که با حضور مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و همچنین مدیر دانش آموزی استان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد نمایندگان مجلس دانش آموزی برخی از مشکلات آموزشی،رفاهی و مسائل مربوط به حوزه پرورشی استان را منعکس کردند.

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس دانش آموزی به نقش آنان در ارائه مشاوره به مدیران ومسئولان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت : زمینه حضور موثر شما در تصمیم گیری های آموزش و پرورش از طریق مجلس دانش آموزی فراهم شده است .

وی دانش آموزان را به فکر ، تأمل ، ایده پردازی ، برنامه ریزی و پیگیری برنامه های خلاق و نوآورانه سفارش کرد وگفت شما باید قهرمان ایده ها باشید و با نظرات و مشاوره خوب خود برای حفظ وارتقای نظام آموزش وپرورش ومدارس تلاش کنید و بدانید که ایده های خوب از مدرسه به سطح اجتماع می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به نمایندگان مجلس دانش آموزی گفت:شما به عنوان نماینده دانش آموزان استان کردستان در بیان مشکلات مدارس و سوالات دانش آموزان این استان تاثیر گذار هستید و می توانید برکات زیادی برای دانش آموزان داشته باشید،و از آنان خواست تا منعکس کننده سوالات،درخواست ها و انتظارات دانش آموزان استان باشند.

وی درادامه به نمایندگان دانش آموزان استان کردستان در مجلس دانش آموزی تاکید کرد با اختصاص دادن زمان بیشتر، تعداد این دیدارها را در طول سال تحصیلی افزایش دهند.

در ادامه این نشست نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان در جمع نمایند گان مجلس دانش آموزی گفت:این فرصت از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است و آن را نوعی تمرین دمکراسی نامید و افزود شوراهای دانش آموزی جایگاه مناسبی برای رشد دانش آموزان و تربیت اجتماعی آنان است و به ایفای نقش دانش آموزان در جامعه کمک می کند.

در ادامه این نشست، درخواست ها،سوالات و انتظارات نمایندگان دانش آموزان استان کردستان از معاون فرهنگی و پرورشی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جواب لازم توسط این مقام مسئول به آنان داده شد.

در پایان لوح های تقدیری از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان به نمایندگان دانش آموزان استان در مجلس دانش آموزی اهداءشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار