نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

زیرساخت های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری داشته است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدامات خوبی در بخش توسعه زیرساخت ها انجام شده که با توجه به این اقدامات باید تحرک مسئولان در سال جاری برای تحقق شعار سال بیش از گذشته شود.

کد مطلب: ۶۱۴۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در اولین نشست شورای اداری شهرستان محلات اظهار داشت: اقتصاد از اهمیت فراوانی برخوردار است که مقام معظم رهبری نیز در شعار امسال بر این موضوع تاکید دوباره کرده اند.

وی ادامه داد: امروز تمرکز دشمن بر موضوع اقتصاد می باشد و از سوی دیگر وجود خلا جدی در این بخش و نیاز به تحرک بخشی در حوزه اقتصاد نیاز فعلی کشور است که برای پیشرفت واقعی ایران باید به این سمت حرکت کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران در بخش توسعه زیرساخت ها اقدامات بسیار خوب و گسترده ای انجام شده و اکنون در کشور منابع انسانی و مالی قابل قبولی وجود دارد که با توجه به مزایای فوق امسال باید تحرک مسئولان برای تحقق شعار سال بیش از گذشته باشد.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به الزامات شعار سال جاری ابراز داشت: نیازمندی به برخورداری از مدیریتی کارآمد، انقلابی و متعهد در کشور، تامین امنیت سرمایه گذاران، جلوگیری و مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق در کشور و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله الزامات شعار سال جاری است.

وی اضافه کرد: رشد جمعیت شهرستان محلات در سال های اخیر به نسبت دوره های گذشته مثبت شده است که این امر نشان دهنده تلاش مسئولان در حوزه های مختلف بوده و برای تداوم روند فعلی باید در بخش های عمرانی با شتاب بیشتری فعالیت کرد زیرا طولانی شدن پروژه های عمرانی شیرینی آنها را برای مردم کم می کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور در اردیبهشت ماه امسال گفت: برگزاری انتخابات پرشور موجب افزایش اقتدار ملی می شود و نباید فضای انتخابات به سمت دو قطبی شدن حرکت کند و بروز برخی بداخلاقی ها در این فضا زیبنده جامعه نیست که باید با عوامل آن برخورد شود و عمل به مر قانون در این زمینه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار