رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در گفت و گو با پانا:

ثبت حماسه ماندگار انتخابات با حضور دانش آموزان واجد شرایط رأی گیری

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی گفت: دانش آموزان واجد شرایط رأی گیری با درک شرایط مهم می توانند با حضور خود حماسه ماندگاری را در انتخابات 96 ثبت کنند.

کد مطلب: ۶۱۴۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

مجید مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا، افزود: سازمان دانش آموزی نه تنها در مباحث انتخاباتی بلکه در تمام زمینه های حضور دانش آموزان برای مشارکت و حضور در اجتماع نقش به سزایی دارد.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: سازمان دانش آموزی خراسان شمالی با برنامه ریزی مناسب نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بین دانش آموزان واجد شرایط رأی گیری دارد.

مصباح افزود: به منظور تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و جذب مشارکت حداکثری دانش آموزان در این امر سیاسی مهم کشور، برگزاری همایش رأی اولی ها مهم ترین برنامه سازمان دانش آموزی استان در این حوزه است.

وی گفت: حضور در انتخابات حق مسلم هر فردی است و باید دانش آموزان با این امر مهم برای انتخاب فرد اصلح و انداختن رأی آگاهانه به طور کامل آشنا شوند.

مصباح تصریح کرد: مشارکت حداکثری همه قشرهای مردم، امید به آینده را در جامعه تزریق می کند و این در حالیست که در عرصه انتخابات هم دانش آموزان با درک شرایط مهم می توانند با حضور خود حماسه ماندگاری را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار