معاون پژوهش، نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی درگفت و گوبا پانا

کمبود نیروی انسانی مرد در آموزش و پرورش خراسان شمالی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هم اکنون در استان خراسان شمالی در حوزه نیروی انسانی مرد کمبود بیشتر از بانوان احساس می شود که در جذب نیرو به این امر توجه شده است.

کد مطلب: ۶۱۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

قنبرعلی خوش آیینه در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از نهادهایی است که مسئولیت آموزش، تربیت و مباحث پژوهشی آینده ‎‎ سازان کشور را برعهده دارد و عموم مردم با آن سر و کار دارند.

وی با اشاره به برخی مشکلات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در حال حاضر کمبود نیروی انسانی مهم ترین مشکل این نهاد تربیتی است به طوریکه هم اکنون ورودی و خروجی نیروهای آموزش و پرورش استان همخوانی ندارند.

خوش آیینه تصریح کرد: با مشکل کمبود نیروی انسانی، تا سال ١۴۰۰ آموزش و پرورش با بحران نیرو مواجه خواهد شد که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: با جذب نیرو در از طریق استخدامی های اخیر بخشی از مشکلات کمبود نیروی انسانی استان مرتفع می شود.

به گفته وی با انجام آزمون های استخدامی ١٧۶ نفر جذب نهایی آموزش و پرورش خراسان شمالی می شوند و از مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: هم اکنون در استان در حوزه نیروی انسانی مرد کسری بیشتر از بانوان احساس می شود که در جذب نیرو به این امر توجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار