سی و پنجمین جشنواره سرود دانش‌آموزان و مدارس شهر تهران

این جشنواره که با با اجرای دو سرود آزاد و اختیاری از هر مدرسه و منطقه اجرا می شود به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. روزهای یک شنبه و دوشنبه 27 و 28 فروردین دوره های متوسطه اول و دوم پسران نیز در تالار فرهنگ به روی صحنه خواهند رفت .

کد مطلب: ۶۱۳۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: نخستین روز از سی و پنجمین جشنواره سرود دانش‌آموزان و مدارس شهر تهران شنبه 26 فروردین برگزار شد.

در این روز مدارس ابتدایی پسرانه با هم به رقابتی فرهنگی و هنری پرداختند. این جشنواره که با با اجرای دو سرود آزاد و اختیاری از هر مدرسه و منطقه اجرا می شود به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. روزهای یک شنبه و دوشنبه 27 و 28 فروردین دوره های متوسطه اول و دوم پسران نیز در تالار فرهنگ به روی صحنه خواهند رفت .

گفتنی است: در بخش دختران نیز 3 روز به اجرای سرودهای دانش‌آموزان با همراهی مربیان تربیتی و فنی گروه های سرود اختصاص یافته است .

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تصریح کرد: دو گروه برگزیده از دختران و پسران متوسطه دوم که رتبه های نخست جشنواره سرود شهر تهران را کسب نمایند به مرحله کشوری راه می یابند که در تیرماه و مردادماه 1396 درنیشابور با گروه های برگزیده سایر استان‌ها جشنواره ملی سرود دانش‌آموزان را برگزار می‌نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار