وزیر ارتباطات در جمع خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی مطرح کرد:

تربیت صحیح یک دانش آموز برای کل جامعه مفید است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر یک دانش‌آموز در یک نقطه از شهر به خوبی تربیت شود می‌تواند برای جامعه مفید باشد.

کد مطلب: ۶۱۳۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی ، محمود واعظی صبح امروز در نوزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز ضمن تبریک ماه رجب اظهار داشت: از خداوند تقاضا دارم در این ماه مبارک خودسازی و عبادت کنیم تا آماده ماه میهمانی خداوند شویم.
وی ضمن تقدیر از خیران تصریح کرد: سیاست دولت از ابتدا بر این بوده تا برای استان‌های تازه تاسیس شده بودجه بیشتری گذاشته بشود تا روی پای خود بیاستند.
وزیر ارتباطات با بیان این که کمک به همنوع از نظر پروردگار ارزش بالایی دارد و انصافا کاری که خیران انجام می‌ دهند، نوعی کمک به همنوع و کار بزرگی است، اضافه کرد: در این دولت اعتقاد داریم که دولت کمتر باید در امور دخالت داشته باشد و باید کار به مردم واگذار شود، لذا هدف دولت رقابت با مردم نبود.
واعظی افزود: از گذشته مشاهده شده که هر جا که خواست دولت باشد کار خراب شده از این‌رو از ابتدی این دولت تلاش داشته‌ایم که تا جایی که می‌توانیم دولت را چابک کرده و مجوزها را کم کنیم و تا زمانی که مردم می‌توانند کار را به مردم واگذار کنیم مهم این است که به سمت این هدف گام برداریم.
وزیر ارتباطات با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب در ابتدای کار دولت تصریح کرد: با توجه به این سیاست‌ها دولت آن را به عنوان اولویت اول و زیربنای کارهای خود قرار داد، یکی از زیربناهای آن واگذاری کارها به مردم بود به ‌طوری که دولت نقش هدایت پذیری را ایفا کند.
وی بیان داشت:اگر بخواهیم در حوزه آموزش و پرورش مصداق اقتصاد مقاومتی را نام ببریم آن همان کاری است که خیران مدرسه‌ساز انجام می‌دهند، اینکه به مناطقی که کمتر مورد توجه بوده و کمتر برخوردار هستند توجه می‌شود و این یکی از اقدامات خداپسندانه است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بهره‌برداری از 1100 پروژه مخابراتی در خراسان جنوبی و برخورداری 90 درصد روستاهای بالای 20 خانوار خراسان جنوبی اینترنت‌، ابراز داشت: امروز در خراسان جنوبی یک هزار و ١٠٠ میلیارد ریال پروژه مخابراتی به بهره برداری می‌رسد.
واعظی با بیان اینکه از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون ٢ هزار و ٧٠ میلیارد ریال برای زیرساخت های مخابراتی سرمایه‌گذاری شده است، افزود: تا پایان این دولت سرمایه‌گذاری ١٠٠ میلیارد ریال دیگر در این بخش جزو برنامه‌های این وزارتخانه است.
وزیر ارتباطات و فناوری تأکید کرد:بنا داریم ٢٨ شهر خراسان جنوبی را به نسل سوم تلفن همراه مجهز کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار