بهداد سلیمی در گفت و گو با پانا:

تلاش می کنم به مسابقات جهانی برسم/ بعد از المپیک حقوق نگرفته ایم

قهرمان طلایی المپیک لندن گفت: مشکلات مالی فدراسیون به قدری زیاد شده که عملکرد وزنه برداران روز به روز ضعیف تر می شود؛ ما بعد از المپیک حتی حقوق نگرفته ایم و شرایط سختی داریم.

کد مطلب: ۶۱۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین جهان و المپیک در گفت وگو با خبرنگار پانا درباره آخرین وضعیت جسمانی اش گفت: وضعیت زانویم نسبت به چند روز گذشته به مراتب بهتر شده است اما هنوز کمی مشکل دارم و نمی توانم تمرینات سنگین انجام دهم. متاسفانه سال گذشته در جریان مسابقات لیگ کمی به زانویم فشار آمد و از همین رو مشکلات زیادی برای من به وجود آمد.

وی ادامه داد: اما خدا رو شکر با پیگیری هایی و مراقبت هایی که انجام دادم الان شرایطم بهتر از قبل شده و از ده فرودین ماه هم استارت تمرینات را زدم البته فعلا تمریناتم سبک است و فشار تمرینات را برای مسابقات به مرور افزایش خواهم داد. باتوجه به این مصدومیتی هم که دارم تمام تلاش خودم و کادر فنی این است که حداقل با آمادگی کامل به مسابقات جهانی وزنه برداری در امریکا برگزار می شود شرکت کنم به همین دلیل در هیچ کدام از مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی که در اردیبهشت برگزار می شود شرکت نخواهم کرد.

قهرمان طلایی المپیک لندن در خصوص مشکلاتی که این روزها وزنه برداری ایران با آن درگیر است؛ گفت: متاسفانه وضعیت مالی فدراسیون به شدت بد است و ما از همه نظر در مضیقه هستیم و این وضعیت همه وزنه برداران و المپیکی ها را درگیر کرده است. وزنه برداری رشته سخت و پر هزینه است و ما باید توانایی پرداخت هزینه هایی این رشته را داشته باشیم تا بتوانیم وزنه خوب بزنیم، متاسفانه ما حتی در اردوی تیم ملی مشکل تغذیه هم داشتیم و این موضوع بر روند کاری همه وزنه برداران تاثیر منفی گذاشته است. امسال وزنه برداری ایران سال شلوغی را پیش رو دارد و ما علاوه بر مسابقات آسیایی و بازی های اسلامی، قهرمانی جهان هم پیش رو داریم که این نیاز می طلبد مسئولان از ما حمایت بیشتری داشته باشند تا حضور درخشانی در میادین بین المللی داشته باشیم.

سلیمی در دیگر صحبت هایش به عدم پرداخت حقوق اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعد از المپیک حتی مبلغی هم به عنوان حقوق برای ما پرداخت نشده است و از همین روی مشکلات ما زیاد شده است. امیدوارم مسئولان به رشته وزنه برداری که همیشه در هر مسابقه و تورنمنت دست پر به ایران بر می گردد توجه بیشتری داشته باشند.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن همچنین در پاسخ به این سوال که چه حسی بعد از شکسته شدن رکوردش داشت، گفت: تالاخادزه گرجستانی حرکت یک ضرب من را در جهان شکست و مسلما شکسته شدن رکورد یک ایرانی توسط یک خارجی حس خوشایندی ندارد اما به هر حال این خاصیت دنیای وزنه برداری است که رکوردها مداوم تغییر می کنند. به طور حتم رکوردها تنها دست یک وزنه بردار نمی ماند و به مراتب تغییر می کند اما در تلاش هستم که در این مسابقات باز هم نام ایران را به جدول رکوردها برگردانم و از اعتبار خودم و وزنه بردارهای ایران حمایت کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار