رضا مهاجری:

رکورد برای من اهمیتی نداشت/ تراکتورسازی ضدفوتبال بازی نکرد

سرمربی تیم پدیده پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اعلام کرد که شرمنده هواداران شده است.

کد مطلب: ۶۱۳۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، رضا مهاجری پس از شکست خانگی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از هر بحثی به هواداران به خاطر حضورشان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. تنها شرمندگی من به خاطر هوادارانی بود که امروز آمدند، تیم‌مان را تشویق کردند و ما شرمنده آنها شدیم. برای من نه رکورد مهم بود و نه دیگر مسائل و فقط این هواداران برای ما اهمیت داشتند.

وی افزود: در 15 دقیقه ابتدایی این دیدار، تیم ما سنگین و به نوعی خواب بود. بارها به بازیکنانم گفته بودم که به تیم حریف خطا ندهید. تراکتورسازی از چند نقطه به گل می‌رسد که ضربه ایستگاهی نقطه قوت این تیم است. پس از این 15 دقیقه رفته رفته بهتر شدیم، اما تمرکز لازم برای زدن توپ در چارچوب را نداشتیم. فوتبال خودمان را به حریف دیکته کرده بودیم، اما سخت است که مقابل چنین تیمی دقیقه 15 گل بخوریم، مراقب باشیم از ضد حملات گلی دریافت نکنیم و تلاش کنیم نتیجه را هم تغییر دهیم. خوشحالم اسیر ضد حملات تراکتورسازی نشدیم و متأسفم که بارها موقعیت‌های گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

«آیا بردن پنج بازی پیاپی بازیکنان را دچار غرور نکرده بود که به نوعی این مسئله عامل شکست مقابل تراکتورسازی شود؟» سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سؤال خاطرنشان کرد: هم این عامل مؤثر بود، هم اینکه جوی به راه افتاد مبنی بر اینکه تراکتورسازی چند بازیکن خوب خود را در این بازی در اختیار ندارد، اما محمد نوری و شهرام گودرزی در این بازی عالی بازی کردند. در خط حمله آنها مهدی شریفی و فرزاد حاتمی بودند که بازیکن با کیفیتی هستند. این درست که در تعویض‌ها دست قلعه‌نویی بسته است، اما می‌توان گفت آنها کار بزرگی کردند و باید به تراکتورسازی و کادرفنی این تیم تبریک بگویم.

مهاجری در خصوص سؤال خبرنگار درباره عملکرد داور مسابقه گفت: به داوری بازی خسته نباشید می‌گویم، اما اگر دروازه‌بان تیمی آسیب دیده است، داور باید وقت‌های تلف شده را به طور کامل محاسبه کند. شاید اگر 10 دقیقه هم وقت تلف شده گرفته می‌شد، اتفاق خاصی نمی‌افتاد، اما عدالت باید رعایت شود. نمی‌دانم چرا تنها دو دقیقه وقت تلف شده محاسبه شد. فکر می‌کنم داور یک مقدار مراعات تیم حریف را کرد، اما در سایر صحنه‌ها باید بگویم که وظیفه من کارشناسی داوری نیست.

وی با تأکید بر اینکه تیم پدیده فوتبال خوبی بازی کرد، اما نتیجه نگرفت ادامه داد: دوست داشتم با پیروزی در این مسابقه این برد را تقدیم به تماشاگرانی کنم که 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند. خوشحالم که تماشاگران متوجه شدند زورمان را برای تغییر نتیجه می‌زنیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دروازه‌بان تراکتورسازی با وقت تلف کردن ضد فوتبال بازی کرد یا نه، اظهار داشت: این ضد فوتبال نبود، بلکه این هم یک نوع ترفند است. چند بار ضربه شروع مجدد مقابل دروازه تراکتورسازی شد و بازیکن این تیم تا وسط زمین می‌آمد و دوباره برمی‌گشت. فکر می‌کنم داور باید زمان را مدیریت می‌کرد تا طراوت بازی از دست نرود.

مهاجری درباره صحنه درگیری اکبر ایمانی و معین عباسیان و اینکه آیا برخوردی با ایمانی صورت می‌گیرد یا نه، گفت: ما این مسئله را بررسی می‌کنیم و با بازیکن خاطی برخورد خواهیم کرد. بازیکن باید بازی خود را انجام بدهد و وارد حاشیه نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار