میرسلیم در گفت و گو با پانا:

اثبات حق ایران در زمینه هسته ای، موفقیت دولت روحانی بود

میرسلیم درباره عملکرد مثبت دولت روحانی اظهار کرد: فکر می کنم آنچه به عنوان موفقیت دولت روحانی باید تلقی کنیم؛ تثبیت حق ما در زمینه هسته ای و مشخص شدن مظلومیت ما در جهان با تبلیغات منفی که علیه ما انجام شده بود.

کد مطلب: ۶۱۲۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی میرسلیم در گفت و گو خبرنگار سیاسی پانا، در پاسخ به این سوال که در پی احقاق چه حقوقی برای مردم است؛ خاطرنشان کرد: حقوق اساسی که معطل مانده است یکی شغل مناسب و دیگر برخورداری از شرایط اجتماعی مناسب است.ممکن است در شرایطی برخی شغلی نداشته باشند که در شرایط بیکاری باید به آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: عده ای کارافتاده هستند و عده ای در طول جنگ محرومیت ها زیادی کشیده اند که باید به آنها رسیدگی های ویژه ای صورت بگیرد. همچنین خدمات بهداشت و درمان باید در کشور ارائه شود. حق مسکن از حقوق بسیار مهم است. قدم هایی برداشته شده ولی ناقص مانده که باید کامل شد.

میرسلیم در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار پانا مبنی بر اینکه عملکرد مثبت دولت روحانی را در چه می دانید، عنوان کرد: دولت آقای دکتر روحانی همت خود را بر این گذاشت که در عرصه بین المللی حقانیت ما را در زمینه دانش هسته ای به اثبات برساند. فعالیت زیادی در این زمینه صورت گرفت و فکر می کنم آنچه به عنوان موفقیت باید دولت روحانی باید تلقی کنیم؛ تثبیت حق ما در زمینه هسته ای و مشخص شدن مظلومیت ما در جهان با تبلیغات منفی که علیه ما انجام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار