فرشاد پیوس در گفت و گو با پانا:

نیمکت خالی پرسپولیس کار دستش داد/تنها پنالتی این نتیجه را رقم نزد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم تنها خراب کردن پنالتی مهدی طارمی باعث تساوی مقابل این تیم نشد. تیم های عربی بازیکنان خارجی زیادی به خدمت می گیرند و این بازیکنان هم در تیم های شرق و غرب آسیا بسیار خوب می درخشند اما نیمکت پرسپولیس چنین وضعیتی نداشت.

کد مطلب: ۶۱۲۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

فرشاد پیوس در گفت و گو با پانا درباره تساوی پرسپولیس مقابل الریان گفت: در لیگ قهرمانان آسیا تیم های عربی بسیار جنگنده به میدان می آیند و اگر موقعیت گلی که برای تیم به وجود آمد از آن استفاده نکنند ممکن است بارها شرایط گل برای تیم مقابل به وجود بیاید.

وی افزود: متاسفانه طارمی پنالتی را خراب کرد و بهترین موقعیت گل را از دست داد و بعد از آن بارها دروازه پرسپولیس توسط الریانی ها مورد حمله قرار گرفت. به نظرم پرسپولیس در نیم دوم شانس آورد که توپ هایی الریان به سمت دروازه پرسپولیس به گل تبدیل نشد.در حال حاضر کار پرسپولیس بسیار سخت شده و اگر بتوانند مقابل تیم الهلال به پیروزی برسند از گروه خود صعود می کنند به طور کلی شرایط بسیار سخت شده است.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین به نقاط ضعف پرسپولیس مقابل الریان اشاره کرد و گفت: به نظرم تنها خراب کردن پنالتی مهدی طارمی باعث تساوی مقابل این تیم نشد. تیم های عربی بازیکنان خارجی زیادی به خدمت می گیرند و این بازیکنان هم در تیم های شرق و غرب آسیا بسیار خوب می درخشند اما نیمکت پرسپولیس چنین وضعیتی نداشت.

وی ادامه داد: متاسفانه نیمکت پرسپولیس بسیار خالی است و تنها بر روی نیمکت ذخیره دو دروازه بان می نشیند و همین امر باعث می شود مردان اصلی پرسپولیس آسوده خاطر باشند چرا که جایگزینی برای آنها نیست و همین موضوع افت تیم را به همراه دارد.

پیوس عنوان کرد: به نظرم خط هافبک پرسپولیس دیگر جنگندگی ندارد و این موضوع را می تووانیم در چهار بازی اخر به خوبی ملاحضه کنیم.از نظر فنی هم تداخل وظایف سروش و مسلمان باتوجه به اینکه خصوصیات فنی مشابهی دارند و وقتی هم کنار هم بازی می کنند کارایی لازم را ندارند.از طرفی موضوعات نگران کننده ای مثل لو دادن توپ در نیم اول باعث شد این نتیجه برای پرسپولیس رقم بخورد.به طور کلی فکر می کنم پرسپولیس در این بازی پر اشتباه بود و تیم در دقایق پایان هم خسته شده بود که همه این ها دست به دست هم دادند که شاگردان برانکو به نتیجه نرسند. در کنار همه این اتفاقات از دست دادن پنالتی هم بسیار اتفاق ناخوشی بود و این پنالتی چیپ و غیر مسئولانه وضعیت تیم را بحرانی کرد چرا که اگر آن توپ تبدیل به گل می شد بازیکنان می توانستند زهر الریان را بگیرند اما متاسفانه این اتفاق نیافتد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار