سرپرست دانشگاه فرهنگيان در بازديد وزيرآموزش و پرورش از اين دانشگاه :

دانشگاه فرهنگيان مركز تحول و تعالي آموزش و پرورش است

سرپرست دانشگاه فرهنگيان، اين دانشگاه را مركز تحول و تعالي آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۶۱۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، محمود مهرمحمدي بعدازظهر امروز در نشست صميمانه وزيرآموزش و پرورش با استادان و كاركنان اين دانشگاه كه در سالن اجتماعات آن برگزار شد، با اشاره به ايده هاي جديد دكتر دانش آشتياني گفت: ايده هاي منحصر به فردتان كه بخشي از آن به تحول درآموزش و پرورش مربوط است در سال95 نيز به شكل مبسوط بيان شده است و همه با آن آشنايي دارند، اما آنچه قابل ذكر است اين نكته است كه منويات، افكار و ايده هاي نوي جناب عالي فقط از طريق تربيت معلم، دست يافتني است .

سرپرست دانشگاه فرهنگيان افزود: تربيت معلماني كه حامل باورها و ظرفيت هاي متناظر باشند، مي تواند بستر ساز تحقق ايده هاي آموزش و پرورش باشد و اين نگاه موجب شده كه شعار استراتژيك دانشگاه فرهنگيان اين گونه بيان شود كه اين دانشگاه، مركز تحول و تعالي آموزش و پرورش جمهوري اسلامي است.

وي، تربيت معلمان براساس ديدگاه هاي تحولي موجود از حالت انفعالي به عناصر فعال و برنامه ريز در حوزه درسي و محوريت يافتن معلمان در قالب رويكردهاي آموزشي و برنامه ريزي درسي در جايگاه رويكرد تلفيقي را از طريق تربيت معلم امكان پذير دانست و تصريح كرد: با تعبير اين گزاره ها در نسل جديد معلمان، مي توانيم شاهد اتفاقاتي باشيم كه بايد در كف كلاس درس رخ دهد.

دكتر مهرمحمدي ابراز اميدواري كرد: تخصيص بودجه به اين دانشگاه درحالت ايده آل بايد بالاتر از دانشگاه هاي ديگر و در حالت عادي، معادل با آن ها باشدو نيازي به چانه زني در اين زمينه نباشد .

وي در پايان توضيحي درباره پرداخت پاداش بازنشستگان سال هاي قبل و برخي معوقات باقيمانده دانشجويان ارائه داد و از وزير آموزش و پرورش درخواست كمك به اخذ مجوز و مصوبه جابجايي ساختمان مركزي دانشگاه فرهنگيان به دانشگاه خوارزمي به دليل محدوديت هاي موجود در محل فعلي اين ساختمان را کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار