در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از خرداد/بیشترین متقاضیان عتبات از2استان

رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با اعلام اینکه اعزام دانشگاهیان به عتبات 9 اردیبهشت ماه به پایان می رسد از آغاز ثبت نام مرحله بعدی عتبات در خردادماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا فقیهی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان در شانزدهمین دوره عتبات تا ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ادامه دارد، گفت: اعزام ها در این دوره از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود که روزانه 3 کاروان هوایی و یک کاروان نیز به صورت زمینی از استان های مختلف کشور به عتبات کشور عراق اعزام می شوند.

رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان کشور افزود: در تعدادی از استان ها اعزام به اتمام رسیده است و آخرین کاروان نیز ۹ اردیبهشت ماه از استان کرمان راهی عتبات عالیات خواهد شد. بیشترین آمار اعزام مربوط به استان تهران است و پس از آن استان خراسان رضوی است.

به گفته وی، در شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تعداد 8 هزار نفر از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات وام یک و نیم میلیون تومانی و یک میلیون تومانی عتبات شده اند.

فقیهی همچنین یادآور شد: در این دوره از اعزام های عتبات دانشگاهیان موفق شدیم دانشجویانی که به عنوان ذخیره در نوبت اعزام بودند را نیز به عتبات اعزام کنیم.

رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان کشور درباره ثبت نام مرحله بعدی عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از خرداد ماه و همزمان با ماه رمضان انجام می شود که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی درباره افزایش سهمیه عتبات دانشگاهیان نیز توضیح داد: در رابطه با افزایش سهمیه مشکلی وجود ندارد و طبق تقاضایی که وجود دارد با بعثه مقام معظم رهبری برای دریافت سهمیه رایزنی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار