فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با پانا:

اصلاح طلبان یک لیست ارائه می دهند/محوریت شورای سیاستگذاری؛مطالبه عمومی

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با تکذیب شکاف در جبهه اصلاحات، خبر داد: محوریت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، خواسته جدی روحانی هم هست و به حزب اعتدال و توسعه توصیه کرده در این راستا فعالیت کند.

کد مطلب: ۶۱۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، ضمن تشریح آرایش سیاسی جبهه اصلاحات، متذکر شد: از مجموع شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، جز مجمع نیروهای خط امام و حزب مردم سالاری که هنوز به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان نپیوسته اند؛ قریب به اتفاق نیروهای اصلاح طلب تحت پوشش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یا خارج از شورای هماهنگی، همگی زیر چتر شورای عالی سیاستگذاری جمع شده اند.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در بین نیروها و جریان های اصلاح طلب، اعلام کرد: تشکل های اصلاح طلبی نظیر انجمن اسلامی معلمان، انجمن اسلامی مدرسان و حزب اراده ملت بر این نظر بودند که محوریت باید با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات باشد که در این خصوص مذاکراتی انجام گرفت و در نهایت قرار بر آن شد که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، با توجه به مطالبه عمومی سراسر کشور از این شورا، در محوریت تصمیم گیری ها قرار گیرد. بنابراین حتما لیست واحدی ارائه خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

عبدالله ناصری با اشاره به ماهیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطر نشان کرد: چون بحث شوراها جنبه محلی ،قومی و فرهنگی پیدا می کند؛ در بعضی از مناطق کوچک کشور ممکن است لیست های مستقل با نامزدهای متفاوت ارائه شود، که در نهایت در سرنوشت انتخابات برای اصلاح طلبان تاثیر گذار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار