نمایندۀ مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا:

ضرورت اصلاح ارائه یارانه بخش تولیدی به جهت ایجاد عملکرد مثبت در سال 96

نمایندۀ مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال های گذشته در زمینه ارائه یارانه به بخش تولید، عملکرد ضعیفی وجود داشت که در سال 96 ، این موضوع باید اصلاح شود.

کد مطلب: ۶۱۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد

سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار پانا شاهرود، لزوم ارائه یارانه به بخش تولیدی را، ایجاد تحول در این حوزه عنوان نمود و خاطرنشان کرد: در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 پیشنهاد شد؛ دهک های ثروتمند از دریافت یارانه نقدی حذف شوند که بطور طبیعی باید بخشی از منابع حاصل به بخش تولید ارائه شود.

وی همچنین خواستار شد تا منابع حاصل از حذف دهک های ثروتمند از دریافت یارانه های نقدی نیز، به اقشار کم درآمد و اشخاص تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و بخش اشتغالزایی کشور اختصاص یابد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر رفع موانع اشتغال افزود: اقدامات عملی برای خروج بخش تولید از رکود باید انجام شود.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه حوزه تولید صادرات محور براساس نوع کالا باید تقویت شود و دراین رابطه تسهیلات بانکی با شرایط آسان اختصاص یابد، یادآور شد: علاوه بر صادرات کالا باید صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز مورد توجه قرار گرفته و در رابطه با این موضوع برنامه ریزی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار