لیپی:

نتایج ایران نشان‌دهنده انسجام آنهاست/ تلاش مان برای پیروزی کافی نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال چین به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و گفت: تیم ملی ایران باختی نداشته و حتی گل هم نخورده است. این نشان می‌دهد این تیم چه تیم قدرتمندی است.

کد مطلب: ۶۰۹۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مارچلو لیپی پس از شکست مقابل ایران در نشست خبری این بازی در مورد جو ورزشگاه آزادی گفت: بازی‌های قبل ایران را دیده بودم و انتظار این جو را داشتم، حتی اگر تماشاگران را هم کنار بگذاریم تیم ایران تیم خوبی است.

وی در ادامه افزود: نتایج ایران نشان‌دهنده انسجام این تیم است. ایران باختی نداشته و حتی گل هم نخورده است. این نشان می‌دهد تیم ایران چه تیم قدرتمندی دارد.

سرمربی تیم ملی چین در پاسخ به سوال خبرنگار چینی مبنی بر اینکه چرا دو بازیکن را در شروع نیمه دوم تغییر داد و آیا مصدومیت بازیکن شماره 15 دلیل تعویضش بود، گفت: مجبور شدم تعویض کنم. از عملکرد یکی از بازیکنانی که در بین دو نیمه تعویض شد، اصلاً راضی نبودم و تعویض بعدی ما هم اجباری بود.

لیپی در ادامه خاطر نشان کرد: از عملکرد نفرات تیمم در سه بازی اخیر راضی هستم. ما باید بیشتر کار کنیم، مخصوصاً در خط دفاع. البته امروز تلاش‌مان کافی نبود، نتوانستیم کیفیت بالایی نشان بدهیم و باید بهتر باشیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به قدرت ایران وضعیت این تیم را در جام جهانی 2018 چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: تیم ایران تیمی باکیفیت است و مربی خوبی دارد. دلیل صدرنشینی ایران گل نخوردن، نداشتن شکست و البته کیفیت بالای این تیم است، اما اینکه تا سال آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، من نمی‌دانم.

سرمربی تیم ملی چین در پاسخ به سؤال پایانی مبنی بر اینکه چه امتیازی به بازیکنان تیمش می‌دهد و آیا آنها شجاعت کافی داشتند یا نه، گفت: شاگردانم همه تلاش خود را کردند، اما کافی نبود که زورشان به ایران بچربد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار