بانكهای خصوصی حضور موثرتری در توسعه مازندران داشته باشند

استاندار مازندران گفت: در سال جديد بايد بانكهای خصوصی حضوری موثرتر در عرصه توسعه و پيشرفت استان داشته باشند.

کد مطلب: ۶۰۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، ربیع فلاح جلودار در ديدار نوروزی با مديران بانكهای استان گفت: تسهيلات بانكها بايد در خدمت توليد و اشتغال باشد.

فلاح جلودار با تبريك بهار اميد بخش و اميد آفرين به مديران بانكها از تلاش و همت مديران بانكها در ارائه تسهيلات بسته رونق توليد در مازندران تقدير و تشكر نمود و گفت : پرداخت 1082 فقره تسهيلات به ارزش 475 ميليارد تومان توسط بانكهاي استان در سال 95 يك اقدام جهادي و ارزشمند بود كه بايد در سال 96 با توجه به نامگذاري سال به عنوان اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال بايد تداوم يابد.

وی تاكيد كرد: همه بايد در جهت تقويت توليد داخلي و مصرف كالاهاي ايراني گام برداريم و رونق توليد و كاهش بيكاري اولويت اول فعاليتها در استان باشد.

استاندار مازندران بر حضور و مشاركت بانكهاي خصوصي استان در فرايند توليد و توسعه استان تاكيد كرد و گفت: در سال جديد بايد بانكهاي خصوصي حضوري مناسبتر در عرصه توسعه و پيشرفت استان داشته باشند.

استاندار مازندران كمك به صادركنندگان و توليدگران را در زمينه افزايش اشتغال بسيار ضروري خواند و گفت : يكي از برنامه هاي جدي ما در سال 95 پيگيري دريافت مطالبات بانكهاست و ضرورت دارد در اين زمينه برنامه ريزي شود و مطالبات 26 هزار ميلياردي بانكهاي استان وصول گردد.

وی ابراز اميدواری نمود: در سال 96 شاهد برنامه هاي راهبردی برای افزايش توليد و كاهش بيكاري در استان باشيم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار