فروش بیش از ۲۶ میلیارد ریال بلیط کنسرت در ایام نوروز در مازندران

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: از ابتدای فروردین ۲۶ میلیارد و ۴۹۵ میلیارد ریال بلیط کنسرت در مازندران فروخته شده است.

کد مطلب: ۶۰۹۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، احد جاودانی در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: تمام تلاش حوزه معاونت فرهگی و هنری این بوده تا برنامه‌های تدوین شده اجرایی شود و گزارش روزانه‌اش ارائه داده شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اجرای برنامه نوروزخوانی گفت: در اجرای این برنامه هم با استقبال بالای هنرمندان استان برای اجرا روبرو شدیم و هم با استقبال مردم مازندران.

وی با بیان اینکه بسته‌های فرهنگی در اختیار مسافران قرار گرفت، افزود: این بسته ها در ورودی‌های استان در شهرهای آمل، سوادکوه و چالوس میان مسافران پخش شد.

جاودانی گفت: تا عصر دوشنبه ۷ فروردین، ۱۵ هزار و ۲۶۵ نفر در سینماهای استان به تماشای فیلم نشستند که فروش بلیط ناشی از آن ۹۶۰دمیلی‌ن ریال بوده است.

جاودانی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی در مازندران گفت: این جشنواره در شهرهای رامسر، سلمانشهر، کلاردشت و نور برگزار شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همچنین ۳۸ هزار نفر در موسیقی زنپه شرکت داشتند که میزان درآمد ناشی از آن فروش ۲۶ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال بوده است.

جاودانی تاکید کرد: با مساعدت دستگاه‌های انتظامی استان و استانداری در اجرای برنامه‌های هنری بدون حاشیه و در آرامش صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار